• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Ocikatten

Wiiii!! Blev så nöjd med min Frithiof-mössa i dagens paket!
    Hummel zipjackan var däremot minimal, måste prova på grabben när han kommer hem... {#lang_emotions_undecided}

• lillronya
    Ocikatten skrev 2010-04-14 13:04:52 följande:
    Wiiii!! Blev så nöjd med min Frithiof-mössa i dagens paket!Hummel zipjackan var däremot minimal, måste prova på grabben när han kommer hem...
    Hoppas den är sådär lite lagom för liten och för stor.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • JsN

lillronya, fick du måtten? Hur stämde de med dina?

• lillronya
    JsN skrev 2010-04-14 13:16:45 följande:
    lillronya, fick du måtten? Hur stämde de med dina?
    Ja, tack så mycket!
    Jag hittade mitt måttband igår så jag ska mäta våra med. Se om jag hinner ikväll. Ska ju på bio.
    Så jag vet inte om de stämmer. Jag tror ju att vi beställde samma modell, men det verkar konstigt ändå.
    Aja de passar ju tids nog.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • LJ2

så, nu gick kusinen..
    såå liten bebis.. lukta inte alls gott..
    tro jag e kär {#lang_emotions_heart}
    dom hämtade lite kläder
    stackars dom, jag som ska in nån dag på halva rea 
    så har jag 2 små bebispojkar som e alldels nya.. en e 15 dagar, o lilla som va här nu e bara hmm.. 5 dagar {#lang_emotions_heart}

wii.. hmm.. finns det yttepytte lurvoverall nånstans på rea??

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2

eller.. molo i ministl förresten.. allt kan va bra =))
    katvig med kan va bra
    nån som vet nån bra rea?

* 3 underbara busfrön *
  • Everlonn

Väldigt OT men nu måste jag skicka ut ett SOS i tråden som faktiskt kan hjälpa till med allt inte bara barnkläder

Min syster går Personal och arbetslivsprogrammet på högskolan i Kristianstad, hon tar examen till sommaren men och det är ett STORT MEN!! Hon har inte lyckats få tag på praktik/verksamhetsförlagd utbildningsplats!!!! Hon har kämpat i flera veckor för att hitta en plats, ringt massor med företag men ingen har plats för henne

Hon får ju inte sin examen om hon inte har praktiken!!!!

Hon behöver en praktik på en personalavdelning, på vilket företag som helst...Hon behöver alltså jobba med personalfrågor. Praktiken ska vara i 7 veckor, mellan 26/4 -9/6. Så det börjar ju bli lite panik {#lang_emotions_sealed}

Min lillasyster är helt knäckt av alla avslagen och gråtfärdig på telefonen{#lang_emotions_cry}

Gärna praktik i södra sverige, karlskrona till malmö typ..

Snälla goa tråden HJÄLP!

Mamma till N -95 och Bus -07
  • Everlonn
    MammaT skrev 2010-04-14 14:49:29 följande:
    har hon provat ericsson i karlskrona
    Hon har provat ALLA företag/kommuner/sjukhus som vi kunnat komma på! Tror vi behöver nån med kontakter helt enkelt...
  • Everlonn
    Everlonn skrev 2010-04-14 14:46:46 följande:
    Väldigt OT men nu måste jag skicka ut ett SOS i tråden som faktiskt kan hjälpa till med allt inte bara barnkläder Min syster går Personal och arbetslivsprogrammet på högskolan i Kristianstad, hon tar examen till sommaren men och det är ett STORT MEN!! Hon har inte lyckats få tag på praktik/verksamhetsförlagd utbildningsplats!!!! Hon har kämpat i flera veckor för att hitta en plats, ringt massor med företag men ingen har plats för henne Hon får ju inte sin examen om hon inte har praktiken!!!!Hon behöver en praktik på en personalavdelning, på vilket företag som helst...Hon behöver alltså jobba med personalfrågor. Praktiken ska vara i 7 veckor, mellan 26/4 -9/6. Så det börjar ju bli lite panik Min lillasyster är helt knäckt av alla avslagen och gråtfärdig på telefonenGärna praktik i södra sverige, karlskrona till malmö typ..Snälla goa tråden HJÄLP!
    Uppsalaområdet går oxå, då kan hon bo hos vår bror!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17