Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Kristyr skrev 2010-04-21 16:36:25 följande:
    så skönt och sooova! Ahh har denna gång sluppit järntabletter, värsta lyxen!
    VILKEN lyx... jag  hoppas på  å slippa med, men sån tur lä man vella inte ha... tro dock inte min mage fixar dessa järntab bara =S...
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Kristyr skrev 2010-04-21 16:43:13 följande:
    men kan du inte testa hemofer istället för nifrex då? Det är ju nifrex som BM brukar rekomendera, men lyckades får upp järnvärdet med 4 hemofer om dagen förra gången. De ska ju vara snällare än nifrex. Min mage var normal med hemofer, har iof aldrig ätit nifrex.
    nja ingen av dem e vidare snäll=S... har haft båda dem å duroferon med iochemd att jag haft järnbrist episoder till fökjd av min glutenintolerans...
    Zvartaliljan skrev 2010-04-21 19:50:03 följande:
    Jag tog järntillskott redan innan graviditeten och hela tiden men hjälpte ju inte ändå så fick ju det intravenöst till slut. Jag tror jag behöver kolla upp mitt igen, sist låg det på 102 vilket de tyckte var bra (för o vara mig liksom) men jag är ju så jäkla trött hela tiden o har en hemsk huvudvärk... tycker du ska börja direkt nu. Köp Fexim brus, de är lite snällare mot magen än tabletterna.
    mm kanske ska ge brutab en chans, e ju inte kul å va orkeslös... bara ber till gudaran att magen inte ska flippa ut=S.. orkar inte ha massa magkramper nu..... var det dem brustab du åt??.. mitt hb e ju inte lågt lr va ju inte lågt så sist, men ligger ju på runt 150 i vaniga fall (147 vid inskrivningen) å sist 117 så för en annan så är det ju en stadig nedåtgång som jag känner av.....
    man vill ju orka med maxen å busa å så samtidigt som mna ska orka fokusera på jobb å studier med.... blir nog en rund till apoteket imorn...

förresten får man alltid en bekräftelese av zillstar?? gjorde ju 2 beställningar igår å ville att de skulle samfraktas skrev ja i nr 2 beställningen vilket medför att jag ska dra av 29kr....eller ska jag bara lägga ihop dem själv å dra av???
    hur har ni gjort??
  • Greksmurfen

stormis: precis den jag sökte =P....... en liten fågel viskade i mitt öra om småfolk bäddset=P... vill du gå online på facebooken ;)....

• Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-04-21 20:55:31 följande:
    Men jag har blivit lite tokig i just skjortor o pullovers o sånt fint "grabbigt" på Mateo till fint, är väl för att jag har en tjej innan Men den suiten är ju såååå fin!! jag är grymt sugen på Kik-Kids skjortsuit på småvi men kan inte motivera det priset...
     har med en del sånt till maxen, dock så börjar det bli lite litete å nga pullovers tro ja inte jag köper nu nör det börjar bli sommar=P.. handlade en del på zara baby=) hade en del fint=) detta var dock i aten =P men den finns ju lite varstans=)
    skjortor e sött , tro maxen öger X- antal slipsar å västar med matchande byxor=P.... snart blir det å beställa första kostymen med=P.. lr ja snart å snart .. blir veal till lillans dop lagom till första advent lr ngt=P... där e ebay en super duper bra sajt ;)
  • Greksmurfen
    Hittade nga sjortbilder med maxen ;).... inte helt ot (molo hängsel) det e med ngt ja tycker e såå sött å ha på små killar=) å fluga har det visst blivit på alla tre bildern =)
  • Greksmurfen
    ängeln83 skrev 2010-04-21 21:44:10 följande:
    Åååh, jag älskar skjortor på Liam, kanske inte så mycket när han var bebis men nu, han har nog runt 15 skjortor. Fast jag gillar INTE fin byxor, här kör vi med skjorta och typ NS brallor, såå tufft.
    jo det hade vi sist med ,mkt coolt;).... maxen var ju inte ägare av ns jeans på dessa foton =P....

hihi han ser ut som en liten farbror i miniatyr på första fotot=P
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2010-04-21 22:02:38 följande:
    åhhh sötis!!!!
    {#lang_emotions_sunny}... ja han ser så liten ut där =P å det e ju bara 5-6mån sen =P.....
    om en vecka så r han hela 1,5 år =O... vart tar tiden vägen lixom....
    buttrik funderar på om man snart ska öppna en salgtråd=P eftersom det närmar sig om man vill börja göra lista samt se hur mga det är som e intresserade att stanna kvar i malmö lr i nordhavn 1 natt å festa till det lite på kvällen å sedan salg igen ?!?... vad tro du;)?
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2010-04-21 22:15:58 följande:
    jaaa starta en salg tråd kan ju i och för sig vara över en månad kvar
    jo men kan ju var om 2-3 veckor med =P å då MÅSTE vi vara väl förberedda HAHAHA så det så =P... hmmm vi sak byta bil med då våran börjat krabbar å ja HOPPAS att vi hunnit fixa en annan till salgen =S....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17