Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

stökmamma skrev 2010-04-29 22:16:16 följande:
    iban och swift, brukar finnas vid dina kontouppgifter dock inte Smilla
    supertack=).... nu så borde det ella gå anars får hon höra av sig =P
    hmm inte en som betalat in än av mina avslutade auktioner... å de givk ut för 2 dagar sen.. bara en som togs på köp nu...
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    SmillaMilla skrev 2010-04-30 06:30:34 följande:
    Vad roligt! Ser att du fick hjälp av mammastök redan. men det är ju så att man blir nyfiken på vilken ålänning det kan vara
    jo bra att man fick hjälp=P..e ju inte van å skicka så långa vägear =P...
    RååSa BuBBlan skrev 2010-04-30 07:24:33 följande:
    Mårning Morronhoppas de nåt?
    gjordes igår...
    NS till special pris{#lang_emotions_dreamer}.... dock så hade ns shortsen som jag ville ha tll maxen gott =(
  • Greksmurfen

lillronyan: du som e ns tokig vill du ha lite inside info ;)....

• Greksmurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2010-04-30 07:31:17 följande:
    Nice med shorts   Snart kan man lägga bort de mesta i långbyxeväg
    jo ska bli skönt..... idag ska vi till min fina lilla mormor=) ska titta på brasan som dem tänder mitt ute på sjön=) så fint.. tror att maxen kan uppskatt a det med med fyrverkerier etc detta året=)
  • Greksmurfen

nähe nu ska jag baka mej en kladdkaka så jag kan få upp mitt socker till att börja plugga=P....

• Greksmurfen
    solouniko skrev 2010-04-30 07:41:26 följande:
    Godmorgon! Yes jag fick mig ett par NS shorts till Milla, tog 80 och hoppas det blir lagom till sommaren? 70% är ju gaaalet! Hon har 74 på hennes harem men jag tror hon hade kunnat ha 80 också, är de likadana i storlek?
    jag tyckte shrtsen såg lite stora ut när jag var på mässan.. där hade de tyvärr bara stö 68 kvar men 74 hade maxen kunnat ha.... men den som kan mest ns är ju lillronyan ;)...
     hur lång är millan?
  • Greksmurfen

hmm ok.. maxen e 10cm längre ;).. han e 84....sen beror ju allt på hur långa man vill ha shortsen??, vet att dem sa att man inte skulle ta för stora i shorts iaf... men det e ju svårt.. du kan ju mala henne å be henne mäta dem just in case=). så ser du ju hur långa dem blir annars...

• Greksmurfen
    solouniko skrev 2010-04-30 07:56:53 följande:
    Joo det är klart, ja dem är då betalda och klara nu iallafall.. Kanske jag skulle maila och höra om de i 74 finns kvar ändå? Vad har Maxen för storlek på jeansen?
    maxen har 80 i sina haremjeans å dem sitter kanon.... sen har han 86 i ns jeans med men dem ramlar ner  rätt ofta så man får dra upp dem på han å då e han ju inte så smal.. mudden går över lilla bumben =)..försöker dra åt men tycker inte det hjälper jätte mkt..¨
    så jag diggar hans harem bäst eftersom de sitter bäst=)...har tyvärr inga shorts än, liljan har köpt ett par å jag befarar att dem vatt förstora va i valet att ta 80 eller 86 där..ångrar mej nästan lite att jag tog 86.. tror han kommer simma i dem =S.... vill itne att det sak se ut som försmå byxor =P...hihi

• Greksmurfen
    solouniko skrev 2010-04-30 07:57:35 följande:
    OT men bara 1½ vecka tills vi får vårat HUUUUS! ÅH vad jag längtar, perfekt till sommaren
    NICE =)... men om salgen e om 2 mån ja då får du palla dej ner ....250 mil ej u inget..=P
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17