Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-08-03 20:35:36 följande:
    De borde väl kunna ha 104 eftersom 92 är för litet. 98 är säkert perfekt, men vill ju att det ska vara lite.
    De rosa och svarta sälgs bara där i begränsat antal.
    Ja för det priset är det ju bra om det finns lite växtmån. En skaloverall använder du ju hela våren också.
    Jag hade nog köpt 104 och dragit åt mycket i midjeresåren till en början.
  • H I L L A
    solouniko skrev 2010-08-04 21:44:01 följande:

Men åh jag DÖÖÖR litegrann nu Har ju just beställt en regnbåge, som jag iofs också älskar! Men GUD vilken fin ny hummel www.hummel.dk/Fashion/Kids/Clothes/Kids%20Fas... Hjärta HUR ska jag få min man att inse att hon behöver två nya overaller?

Klart Milla ska ha 2 nya overaller !!!
    Jag har precis fått min make att förstå att Hilda behöver minst 3 overaller Drömmer Inte särskilt svårövertalad dock Jasså? Behöver hon det? Men köp det då!
    Så nu har hon en regnbågsoverall som jag tackar Butte så väldans mycket för
    och en POP overall och en lila Molo
  • H I L L A
    Buttelina skrev 2010-08-04 22:28:53 följande:

vilke go make du har
    Älskar verkligen regnbågsoverallen! (kan man älska en overall ) Tar fram den och klämmer lite på den varje dag Vill helst att Hilda ska prova den varje dag också, men det vill inte hon
    Stormis skrev 2010-08-04 22:25:02 följande:
    BuBBelkraaaaaaaaaaaaaaaaaaam HjärtaNej, nej, vi gick därifrån tomhänta Tungan ute. Nä'rå Limhamn blev dagens höjdpunkt. Screw Plastisock . Det låg brunbruna leggings på höööög! Som jag letat och varit villig att köpa gamla sletna på T. Nu har jag två nya fina att växa i. Inser när jag kollar påsen att jag kom därifrån med gamla Katvigränder samt prästkragar. Bara...
    Du köpte möjligtvis inte dubbla brunbruna leggings? Cool
  • H I L L A
    Stormis skrev 2010-08-04 22:39:53 följande:
    "fotta" = fota på skånska för er andra norrmän
    H I L L A skrev 2010-08-04 22:34:18 följande:
    Älskar verkligen regnbågsoverallen! (kan man älska en overall ) Tar fram den och klämmer lite på den varje dag Vill helst att Hilda ska prova den varje dag också, men det vill inte hon

Du köpte möjligtvis inte dubbla brunbruna leggings? Cool
    Roffade till mig 98 och 104 till oss. Smultron 86 och 92 (jag lät henne få 92'orna, måste prova 98 imorgon och nåde om de är för stora !). Så vi länsade ganska bra, men 104 fanns fler om du vill spara...IllerHiller
    Aha! 92 i katvig leggings är ännu förstora. Så lär väl dröja ett par år innan 104 passar
  • H I L L A
    solouniko skrev 2010-08-25 09:28:32 följande:
    Fiina bilder Vad tycker du om party pink? Måste ha en overall till Milla, men kan inte bestämma färg Velar nog mest mellan lila med svarta eller party pink. Sååå svårt
    Tack
    Partypink är väldigt rosa om man säger så Men jag gillar den. Har en lila med limegrön kant sedan innan så ville ha en annan färg, annars hade jag nog köpt höstens lila. ÄLSKAR lila !
  • H I L L A
    Tjollabolla skrev 2010-08-25 09:37:51 följande:
    Det där är en skum färg tycker jag! Den är skitfin, men vad tusan är det för färg?! I en del lysen ser den KNALLROSA ut och i andra... ja jag vet inte. Spännade är den
    Vet inte heller vad det är för färg En blandning av cerise, orange, röd, rosa eller nåt

Så söt hon är Lia Växer så det knakar !!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17