Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Min mellan tjej har ju gått och blivit galen i Mumin till min stora glädje.
    Så nu ska hopn få inrett med Mumin i henns lilla rum i nya huset.
    Tips på ställen på nätet med inredningsgrejer med Mumin mottages gärna

Mamma till 4, räcker det nu?
  • ChokladMoshin
    sesssan skrev 2011-02-01 22:18:53 följande:
    Såg attt ni prata om Meandi.kollade in deras nya kollektion..blev faktiskt besviken. Tycker också småfolk lyckats bra denna gången.
    Samma här. Var ett stort fan av Meandi tidigare men tycker bara dom blir tråkigare och tråkigare.
    Blir inte mycket därifrån i år.
  • ChokladMoshin
    Buttelina skrev 2011-02-01 22:20:32 följande:
    jag är inget större fan av meandi har bara enstaka plagg. det enda jag gillade denna säsongen var wallymedallion klänningen fyy vad underbar den ser ut att vara
    Håller med, så fin!
    Här är det mest stora tjejen som gillar Me&i numera så hon önskade sig några klänningar.
    Känns billiga ju mot Molo
    Sen blir det nog nån svettisjacka, för inget slår dom.
  • ChokladMoshin
    Buttelina skrev 2011-02-01 22:27:54 följande:
    och sen såg jag att det kommit tapeter med mumin och så finns det ju bord och stolar..

annars finns det wallies

www.littlekidscorner.se/sv/product/2828/Walli...
    Ja, tapeter är ett måste som fondvägg. Rummet är väldigt litet så en fondvägg får räcka.
    Bord och stolar har jag sett men dom har varit slut överalt ju
  • ChokladMoshin
    ängeln83 skrev 2011-02-01 22:30:12 följande:
    Men FYYY vad fint påslakan setet var, fick ett plötsligt måste ha begär...hum, börjar bli dags för Meja att sova i stor säng snart va?!
    Finns ett ute på T till liten säng
  • ChokladMoshin
    solouniko skrev 2011-02-01 22:27:23 följande:

Kan göra dig glad och säga att den kommer i kjol i den modellen

Jaha, dags för en jobbnatt till nu då, blää vad tradigt det är att jobba natt. Börjar längta tills jag ska vara mammaledig igen nu Har dock lite funderingar kring det här med dagis sen när jag ska vara hemma med bebisen, Milla trivs ju på dagis och 15 timmar/vecka är ju egentligen inte mycket. Men jag vill nog ha min stortjej hemma också ju Svårt!

Ha henne hemma om du vill.
    Jag har ju min stora tjej på dagis, dels för att hon älskar det och hon leker ändå bara med brorsan och han är i skolan så hon fick långtråkigt hemma.
    Däremot så är ju min snart 3-åring fortf. hemma och kommer få vara det länge till tror jag för hon trivs urbra med mig och bebis.
    Kommer nog vara den mest oeftertraktade människan när jag väl ska ut i arbetslivet igen, but who cares?
    Att vara hemma är underbart.
  • ChokladMoshin
    solouniko skrev 2011-02-01 22:44:21 följande:
    Ja precis, men när dom är lite större så tror jag dom "behöver" det på ett annat sätt. Då är det nog rätt trist att sitta hemma med en tråkig mamma och bebis Milla kommer ju bara att vara strax över 2 när bebisen kommer så hon är ju fortfarande rätt liten. Sen tror jag att vi ska byta dagis också så det kan ju vara bra att göra i samma veva som båda får börja då kanske. Ja, många funderingar har man
    Låter himla förnuftigt
    ängeln83 skrev 2011-02-01 22:34:01 följande:
    What?
    Såg du inte min länk?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17