Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2010-08-27 15:53:09 följande:
    Fyy vad besviken man blir när man får hem ngt från Tradera som ska vara i "superskick" och det är helt dassigt och nopprigt
     vaaa? såå trist! då ska du absolut klaga!
    lillronya skrev 2010-08-27 15:57:01 följande:
    Japp jag hade köpt öurvoverall! Och en jacka.
    Vi brukade ha lurvoverall under skaloverall.
    såg att du gillade jackan visst är den underbar i färgerna!
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Pepper79 skrev 2010-08-27 14:07:23 följande:
    jag hade 1751 och har också fått svar. En klänning fanns inte , men det andra fanns. Så inget automatiskt lagersaldo inte.
    nä det har dom inte min ena tröja var slut den jag MEST ville ha
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2010-08-27 16:36:43 följande:
    Vilken var det? och vilket ordernr hade du?
    tröjan med bilar och gula kantband. strl 110/116.

jag vet inte vilket ordernr jag fick, hotmail krångla då och mailet försvann Förvånad. men bägge mina ordrar hade gått igenom och första la jag typ 2 minuter efter mailet
  • Buttelina
    Buttelina skrev 2010-08-27 16:43:45 följande:
    tröjan med bilar och gula kantband. strl 110/116.

jag vet inte vilket ordernr jag fick, hotmail krångla då och mailet försvann Förvånad. men bägge mina ordrar hade gått igenom och första la jag typ 2 minuter efter mailet
    tshirten alltså, den turkosa..
  • Buttelina
    lillronya skrev 2010-08-27 16:48:29 följande:
    JA den är SÅ fin! Precis så som jag ville ha den! Både i färg och storlek.
    härligt jag visste att du skulle gilla färgen
  • Buttelina
    lillronya skrev 2010-08-27 16:50:45 följande:
    Ja jag är nog lite förutsägbar.
    Smultronhjärta skrev 2010-08-27 16:51:43 följande:
    Åh den fina..Den såg jag inte ens Jag har stängt av min t-shirtradar tror jag. Nu skulle jag in och kika på min order för jag vet inte ens vad det är jag har beställt men den var ju inte såå specifik Så det blir väl en överraskning för utöver jordgubbssuiten är det blankt i huvudet
    jag ville bunkra den till nästa sommar. har den i 98/104 och den är ju så fin! har kommit på att jag till 95% alltid på sommaren har antingen småfolk tshitrtar eller molo linnen på lillebror.. men sen gör det inte såå mycket att den var slut för det innebär jag jag måste handla nytt nästa sommar

oj kommer du inte ihåg vad du beställt ens sånt har jag stenkoll på du såg bara REA 50% och sen var det kört liksom
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2010-08-27 17:11:39 följande:
    Haha- Max fick själv välja tröjor och mammas pojke som han är så tyckte han att vi skulle köpa alla
    Det tyckte inte jag -så jag är osäker på vilka det blev till slut men traktorerna är nog givnaCool
    haha verkligen mammas pojke
    Kristyr skrev 2010-08-27 17:17:42 följande:
    Ska man somna med stil i soffan ska man göra det med ett par småfolkstövlar på...
    helst naken med bara gummistövlar om du frågar lillebror här hemma
  • Buttelina
    Kristyr skrev 2010-08-27 17:28:45 följande:
    nej det är tur att han inte är naken för han har bajsblöja.. lämnade honom i fred för att han skulle få göra klart och sedan hittar jag honom sovandes...
    haha
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-08-27 20:57:05 följande:
    Är Viking svåra att få på?
    Dom vinterkängorna Liam hade förra året var omöjliga att få på, man fick slita som ett djur, så jag vill gärna ha några som är enkla att ta på.
    Såg just i tidningen att Team Sportia hade erbjudande om Viking vinterkängor, fodrade allväderstövlar och ullstrumpor för 999 kr, måste väl vara ett helt ok pris?, Liam behöver ju både vinter och fodrade gummistövlar.
    helt ok pris och SUVERÄNA SKOR!  superlätta för barnen att hoppa i
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-08-27 21:32:46 följande:
    Låter kanon bra Liam kan ju aaaaallt själv så det vore ju bra om han hade en chans iaf
    åhh det där känner jag inte igen

jah letade runt och klyddade som fasiken med vinterskor förra året. provade superfit i butik men nä dom var för smala för mina barns fötter så vi testade viking och de var verkligen toppen!
    tror tom lillebrors funkar i år igen Förvånad. jag valde mellan en sko som var 1.6cm större än foten och en som va 2.2 cm större.. eller nått sånt. till slut blev det de som var 2.2 cm större för att han inte skulle växa ur dom mitt i säsongen.. och hans fot har bara växt 5mm i år Förvånad. så dom är ju fortfarande 1.7 större än foten...
    men det är rätt så bra för hans fötter behövde stanna upp lite *bigfoot*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17