Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

melizza skrev 2010-08-27 21:37:31 följande:
    har ni haft ecco....vad är skillnaden i så fall? vi hade ecco vinterkängor förra året men Stella var kall om fötterna men jag tror att det var för att dem är rätt trånga så det blir inte så mycket luft emellan liksom
    vi provade ecco med. men ecco och superfit är för smala för mina barns fötter. viking är bredare och man får lätt plats med en extrasocka
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-08-27 21:41:50 följande:
    Ha ha, näää, dom är ju inte alls envisa i den där åldern

Oh vad skönt att dom funkar även denna säsongen, då spar du ju lite pengar där Vilken storlek har lillebror?
    Liams fötter växer saaaaaaakta, svårt att tro att han kommer ärva sin pappas sko storlek, men tydligen hade sambon typ storlek 36 och sen pang så hade han 46
    han har strl 28 men det har han haft ett helt år nu.. hans fötter växte tre strl ett år sen har dom stått stilla. skumt
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-08-27 21:41:50 följande:
    Ha ha, näää, dom är ju inte alls envisa i den där åldern

Oh vad skönt att dom funkar även denna säsongen, då spar du ju lite pengar där Vilken storlek har lillebror?
    Liams fötter växer saaaaaaakta, svårt att tro att han kommer ärva sin pappas sko storlek, men tydligen hade sambon typ storlek 36 och sen pang så hade han 46
    vilken strl har liam?

pappan 46or min gubbe har 42or och jag 38ca så jag fattar inte lillebrors stora fötter
  • Buttelina
    Ocikatten skrev 2010-08-27 21:42:34 följande:
    Förresten, när jag ändå snackar här med mig själv... Skrattande
    Är det någon som har väpnarluvor till sina barn? Modell? Årstid?
    jaaadå mina barn har en massa molo, både bomull och stickade löööv
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-08-27 21:44:50 följande:
    Oj!!!
    Liam har 24 , börjar gå mot 25 nu. Hans fötter växer typ 1 cm om året, om ens det.
    jaaa eller hur helt galet, tänk det sprang han omkring med redan förra vintern när han var 2½ han har lika stora fötter som bella

25or pyttigt ju
  • Buttelina
    Ocikatten skrev 2010-08-27 21:50:49 följande:
    När har ni dem? Nu som första innan det blir kallare? För du bor väl oxå här nere i Södern?! Glad
    ja jag bor i malmööö de tunna använder vi typ i sept/oktober, men även på vintern när vi bara ska till affären typ. och de stickade används mitt i smällkalla vintern
  • Buttelina
    Ocikatten skrev 2010-08-27 21:53:01 följande:
    Pappa här har 43 och jag 39 så jag antar att våra grabbar blir ganska storfotade men även långa så då är det ganska lugnt och de ser inte ut som de är vikta på fel ställe! *ha ha*
    Jen80 skrev 2010-08-27 21:52:13 följande:
    Lade upp bilder i BT nu. Tycker endast bra om den. Lagom smal i modellen.
    söötisarna i bildis trevligt att prata med dig idag
  • Buttelina
    Jen80 skrev 2010-08-27 21:54:14 följande:
    Tack ! Superfin är den! Så fint print och söt uppe på axlarna. Men jag hade tänkt att Ava skulle bli överlycklig över att det var en ekorre, men hon tror ju det är en kanin. Har så mycket kläder till henne så jag kan inte bestämma mig om jag ska behålla den eller inte. Men det lutar ju åt att jag behåller den - som vanligt .

Hej hej Butte! Trevligt att prata med dig idag
    haha jaa det var trevligt lite överraskande väntar med glädje på mitt fiina paket
  • Buttelina
    Jen80 skrev 2010-08-27 21:56:24 följande:
    Haha, likadan mening
    haha jaa det blev det men det var ju trevligt haha
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2010-08-27 21:57:11 följande:
    Tack! Jag är sååå nöjd med det! Till och med barnens morfar kommenterade om och om igen hur fint det var, förvånande, verkligen, jag trodde han var nästintill färgblind, men tydligen inte
    Måååste ha en lila/gul suit och varsin mössa till dom med
    fiin kombosen var! buttes länkar är bra IBLAND

underbara fina barn du har jag har tänkt mig fina penseerna som klänning med gul/lila leggingsen till <3 HOPPAS att gul/lila strumps kommer med för det måååste jag ha!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17