Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Liljan: Sööötis barn i bt!!! Tack för paket härom dagen. Svea var sååå nöjd med bäbisgrodan

• SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-09-29 20:26:13 följande:
    såg det sötisen Hjärta

Men vad tror ni om byxorna i bt? Felmärkta? de blå stjärnorna är ju GIGANTISKA!
    Ja något galet är det. Molo brukar ju skilja ganska mycket mellan print, stjärnor och ränder, men kanske inte så mycket.
  • SmillaMilla

Busbellan: Men åhhhhhhh det är ju just på grund av den fina kombon jag vill ha röd/vit katvig. Såååå himla fint!!!!

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-09-29 20:51:42 följande:
    Tack!!
    Ja, det är sååå fint

Söta Svea i BT, måste fråga om det är hon eller mamma som väljer randigt?
    Här vill Ella nästa jämt gå i katvig tröja och leggings nämligen
    Just nu är Svea inte så jätte intresserad av vad hon skall ha på sig, eller jo hon väljer trosor (ÄNTLIGEN blöjfri). Fast i dag när vi gick igenom hennes byrå så hittade hon en katvig midiappelklänning, som hon tyckte var så fin. Så den har jag lovat att hon skall få ha på sig i morgon. Men annars väljer mamma
  • SmillaMilla
    Tic1 skrev 2010-09-29 21:03:13 följande:
    Nån som vet hur småfolks bodysuits är i storleken, gärna jämfört med Molos. Om vi använder 92 i Molos blir 92 i småfolk bra?Är 98 jättestora?
    Jag tycker de är små. Så ta du 98.
  • SmillaMilla
    jacao skrev 2010-09-29 21:14:36 följande:
    OT men jag frågar er ändå

Tror ni stl 120 i ns jeans blir alldeles för stort för en kille på ca 112 cm ? Har 110 i nya harem och de känns lagom så 120 borde väl funka? 
    Det blir nog lite stort tyvärr. Sonen på 128 har 130 i sina och de är stoooora på honom, med mycket häng.
  • SmillaMilla

Hklöö.....igen

Borde nog gå och lägga mig. Men först nu börjar jag gilla molos höstplagg, kanske för att hösten nu är här.

• SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2010-09-30 08:06:07 följande:
    God morgon!Åh de är fina. Jag har penseerna i body och muddbrallorna med samma ränder. NU hoppas jag bara att snart kunna få använda dem
    Ja men visst är de fina. Hoppas att de är lika fina irl.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17