Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-10-02 19:20:25 följande:
    hmm ska se om jag kanske ooorkar lägga upp lite på facebook :/ svårt att få tummen ur
    Väntar ivrigt
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-10-02 19:25:01 följande:
    Godkväll flickor.

Idag har jag fyndat Precis vad jag behövde efter senaste dagarnas avis på salg depp
    Vart på byns marknad idag, som vanligt mest skit, ni vet det där vanliga, fula t-shirts, godis och skräp leksaker, men vad ser jag? Ett stånd med en massa IdaT kläder, fick världens lyckorus där, dom vi gick med låg nästan dubbel vikta i skratt när dom såg min iver.
    Köpte varsin lila igelkotts tröja, igelkotts suit till Meja, röd flodhäst tröja till Liam, 2 par enfärgade leggings till Meja och 5 par strumpor. O det blev ju nästan gratis ju, tröjor/bodys 70 kr, suits 100 kr, strumpor 15 kr osv...
    ha ha ja jag kan nästan se det framför mig
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-10-02 20:46:35 följande:
    usch, sitter här och funderar på om man ska orka fota och slänga ut på fb eller nåt, men ORKAR ju aldrig
    Något roligt till svea så skall du lägga ut!
  • SmillaMilla
    högbergarna skrev 2010-10-03 03:10:04 följande:
    Nu hoppas jag att det bara är jag som är vaken!!! Jobbar natt!
    Kollade in nova star.. Vilken snygg vinterjacka i rött.. Å bara 500 spänn.. Med rabatten blir det ju ännu billigare!! Undrar om de är stora i stl? Nästan så jag funderar på att köpa en inför nästa vinter! HAha! Då är sonen 3 1/2. Tror ni 116 eller 122?
    Alltså min flicka som blev 3 år nu i september har 104 i ns. Sonen på 7½ har 128 i ns. Så 116/122 känns väldigt stort för en 3½ åring
  • SmillaMilla

Molos täckbyxor. Har de snölås vid bensluten? Svåra att få ut foten genom?

Sonen har ett par från pop från förra året. men de får han inte på sig själv, för de är vekligen krångliga.

• SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-10-04 15:28:19 följande:
    Åååååå jag verkligen ääääälskar Katvigs nya mega äpplen

Gud så dom e fiiiiina!!
    Åhhhhh dom var ju så himla fina!

Måste nog ha trots att jag tycker katvig är lite dyrt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17