Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Godkväll flickor.

Sätter mer ner en stund medans gubben tapetserar, sååå fint blire
    Hämtade ut Liams Molo overall innan, ååååh så fin den är, ångrar inte en sekund det färgvalet. Dock var provning inte aktuellt, men mammaaaaaaaaa, det är alldeles för varmt nu när solen skiner, vi provar imorgon

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Helle skrev 2010-09-07 20:56:42 följande:
    Visst köpte du den gröna? Du får väldigt gärna slänga in en bild imorgon. Jag är sugen på att se färgen "på riktigt" då den är så olika i butikerna.
    Japp det blev den gröna, den är verkligen super fin i färgen, men inte alls som bilderna, speciellt inte Babyshops. Ska fota den imorgon och lägga in
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-09-07 21:03:21 följande:
    jag anade att du skulle gilla den
    Mhhhh, tok fin färg, sådär härligt grön, o grönt är nog Liams färg tror jag minsann
    Nu ska jag bara komplettera med rainbow mössa o vantar.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-09-07 21:25:48 följande:
    jaaa jag tror med att det är liams färg! han är så himla fint i grönt!

ohh det låter fint!!
    Ja grönt och lila är helt klart hans färger.

Mmmm, visst kan det väl bli mumsigt ihop va?!
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon

Här är vi också vakna sen en liten stund.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-09-08 09:35:53 följande:
    GAAAAAAAAAAH EN LIA TILL SALU!!!!

Meja är också till salu, hon är så gnällig att jag går i taket snart, vaknade kl 7.30 och började gnälla direkt, stod ut till kl 9 sen la jag henne i sängen och hon somnade direkt, hon brukar ju sova senare annars ungefär 1 timma men idag får det nog bli 2 tupplurar. Hon är dessutom väldigt anti Liam just nu, börjar grina så fort han visar sej, sådär smidigt
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Hej hopp flickor.

Nu sover Meja igen , hon var minsann trött idag. Liam är ute och leker så här inne är det lugnt och skönt

Nån som har koll på denna stöveln?, kan man ha den på vintern?
    http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35019&productId=278212&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=%2fListPage%2fSearch.aspx%3fSearchText%3dkavat%26ConceptStoreCategoryId%3d%26B%3d1

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Silverhaj76 skrev 2010-09-08 14:08:20 följande:
    Jag har också spanat in dessa skor, men det står ju inte hur kallt väder de tål vilket är lite synd. Och innermåttet vet man ju inte heller. För övrigt så är modellen ny för i år.
    Nä det står ju bara snö och slask...hum, fast det känns inte riktigt som en vinterstövel va?, mer som höst o mild vinter kanske. Dumt med innermåttet, det vill man ju gärna ha om man ska beställa på nätet.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Saraia skrev 2010-09-08 14:12:49 följande:
    fast det står ju köldtålig o varmfodrad så den borde skydda mot kyla
    Ja det stod det visst
    Kanske man skulle beställa sånna då, bra pris var det ju också.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2010-09-08 14:19:52 följande:
    Jag TROR det är en stövel för slaskiga dagar. Är det minusgrader blir det nog kallt eftersom gummit kyler
    Ja du har nog rätt
    Tror ändå det får bli ett par sånna, perfekt på hösten och när det inte är såå kallt ute, så får det bli ett par vinterkängor också. 174,50 kr är ju överkomligt
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17