Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

H I L L A skrev 2010-09-10 09:28:51 följande:
    Sööööta Meja Hjärta
    Hon ser alltid så glad ut! Måste nog ha lite mer girly regnbåge tror jag. Har bara klänning och filt.
    Mmm...när kameran kommer fram så blir hon alltid glad Annars är hon världens gnälligaste just nu *pust*
    Åååhja, regnbågen kan man aldrig få för mycket i
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    H I L L A skrev 2010-09-10 09:34:28 följande:
    Oj, har svårt att tänka mig henne gnällig Gulleplutten

Ha ha, ja det säger dom flesta Så länge hon får uppmärksamhet är hon världens goaste, men så fort man lämnar henne själv så får hon spelet. Känns som jag mest sitter på golvet med henne nu för tiden.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Nån som sett gemstone klänningen i 74/80 nånstans?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-09-10 10:04:33 följande:
    Var såg du enfärgade?? Letat som en tok! Jasså, det skiljer inte mer?! Då får det banne mig bli en 80!!
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com

HM hade en del, fast mest fisiga färger, Kappahl hade också några.

Nä ungefär 3 cm skiljer det, och Kik Kid klänningen är ju mycket smalare i modellen.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Madeleine skrev 2010-09-10 11:44:20 följande:
    Hej tjejer, jag vill köpa en molo fleece overall till min yngsta, hon är 3 månader precis  64 cm lång nu och man vill ju kunna ha den från nu och hela vintern? Vad skulle ni köpt? Och vad  har ni köpt och ha när det blir riktigt kallt, räcker den och en åkpåse tex? Snälla hjälp mig...
    Hej hej

Svårt att köpa en som ska räcka hela vintern när dom är så små, hade nog köpt 68 el 74, funkar ju utmärkt att vika upp den första tiden.
    Om hon ligger ner i vagnen så borde det räcka med fleece overall och åkpåse, o kanske nån gosig filt. Men sitter dom i vagnen så är det väl bäst med vinteroverall eller jacka.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Madeleine skrev 2010-09-10 11:55:35 följande:
    Tack för ditt svar, men jag blir ändå fundersam, är dem stora eller små i storleken? jag har aldrig haft en sådan. Om jag ska ha en hon kan ha NU ska jag ta 68 då hmm eller 74, fy vad svårt?
    Min dotter hade 62 tills hon var 5 månader, då var hon iof ganska så liten.
    Dom är väl ganska så normala i storlek, min dotter är nu snart 11 månader och har 80 i sin med lite uppvik, 74 hade nog varit perfekt just nu men jag vill ha lite att växa i. Så 68 borde nog bli bra nu och ett tag framåt till din lilla
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godkväll flickor.

Smiter in en runda innan natti dags, barnen sover och sambon åkte just till jobbet, stackarn

Meeeen, har ni sett ESL:s regnkläder? My gooooood så fina, Liam måste ha det lila.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    H o p e skrev 2010-09-10 21:45:38 följande:
    Ok, om jag frågar så här då. Någon som vet vart man kan köpa en begagnad Molo-lurv med luva stl 104 eller 110? Har spanat efter en på Tradera hur länge som helst och dom lyser med sin frånvaro. Finns bara såna utan luva och jag vill så gärna ha en med luva. Trendsales har säkert men har aldrig förstått mig på den siten.
    Begagnat med luva kan nog vara lite svårt, få shopar tog ju in dom förr, det är väl egentligen bara nu som det kommit mer luvor.
    Är du med på FB? , finns ju en köp/sälj grupp där man kan efterlysa kläder.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    lillronya skrev 2010-09-10 22:07:07 följande:
    Ängeln: Vad är det för joggingbrallor Liam har i bt? Snyggt när de är sådär smala i benen ju.
    Från Lindex , köpte dom i somras, kollade på hemsidan men dom verkar inte finnas kvar, fast dom här var nog liknande:
    http://www.lindex.com/Archive/ProductImages/S0000006422864_F_W40_20100825171719.jpg

Ja modellen är såå snygg, lite stuprör lixom.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17