• JsN

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2010-08-29 20:23:01 följande:
    Åhhhhh vad jag har varit duktig i dag. Rensat vinden på massa kläder. Så nu är tradera högen stor. Och i hallen står många lådor för att skänkas till kusiner, grannar och välgörenhet. Och hela 17 auktioner har jag fått ut på tradera. Och några på fb.
    Visst känner man sig nöjd med sig själv?!?
  • JsN

Skulle precis titta in och vara lite småfolksalgnipprig!

• JsN
    Stormis skrev 2010-09-13 17:19:08 följande:
    Bah Jenny, verkar bli er tur igen. Tur att ni skötte er så bra sist .
    Det vet du ju att jag handlar åt dig. Vi brukar ju klara att vara sändebud åt varandra. Men det är trist att inte åka MED dig!
  • JsN
    Flock skrev 2010-09-13 18:19:56 följande:
    Tackar JsN för den infon på Fb!!!

1o1: Jag vill med!!!! Har möte på torsdagen kl 18. Är vi hemma till dess tro??
    Brukar vi vara det? *ler*
  • JsN

1-1½ timme från helsingör. Jo, sist var vi nog tillbaka i Varberg vid 18-tiden.

• JsN
    Flock skrev 2010-09-13 18:24:59 följande:
    Har längtat efter småfolkssalgen i flera månader nu och denna gången ska jag inte lägga tillbaka de snygga byxorna.. När du sa på molosalgen hur glad du var för dina så ångrade jag mig bittert
    Vilka då? Menar du tajtsen?
  • JsN

JAg längtar också. Det är bara att inse att till pojkar är småfolk abolut de roligaste tröjorna! Glada färger och kul mönster. Och emellanåt kan man hitta något som är riktigt unisex!

• JsN

Jag tycker också att Katvigs blå/blå med gult verkar jättefint. Och då gillar jag inte ens blått egentligen, eller gult och absolut inte i kombination. Men denna ser ut att vara perfekta nyanser. (fast det hade varit ännu bättre med grönt eller brunt eller rött eller cerise som kant)

• JsN
    Smultronhjärta skrev 2010-09-14 20:20:28 följande:
    Ja maken är i Holland på något labb för bajs(det finns ett finare ord men jag kommer inte på det nu)
    Fekalier?
    Smultronhjärta skrev 2010-09-14 20:20:28 följande:
    Just nu saknar jag mest det maken gör- idag har jag fått både diska,plocka undan och bada barnen. Det gör jag så gott som aldrig annars. Huxflux blev dagen mycket längre
    Jag vet, visst är det hemskt! Maken var borta hela helgen också och undrade när han kom hem hur det alltid kommer sig att det blir bombnedslag när jag är ensam med pytte...
  • JsN

Själv sitter jag med ett glas rött. Borde egentligen jobba en timme, men vill inte alls utan hänger på nätet istället.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17