Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Natti!
De sista bitarna inför thaimouten börjar falla på plats!

.Här äts det fortfarande vällingen på kvällen. Jag försökte övertyga pytte om att hen skulle sluta innan vår långresa. Det höll hen inte alls med om. Så jag får väl släpa med ett antal förpackningar så får vi se hur länge de räcker. Känns lite skönt att veta att hen får i sig den vätskan varje dag när det är varmt. Nattvällingen la vi av med för ungefär ett år sedan och jag tror att sömnen kanske påverkades en aning positivt.
Lycka till! Han är ju stor nog att resonera med. Får han vatten istället om han är törstig?
Jo tack, jag har gått på julledigt..
Jobbade sista dagen i fredags och ledig fram till den 12 jan, känns lyxigt!
Trivs sååå himla bra på mitt nya jobb, känner mej som en helt annan människa!
Hur e de själv?
De är ju det. ![]()
Nja välling utan flaska är nog inget alternativ. Annars hade det ju varit bra.
Lillronya, hur går det med vällingavslutningen?
*ignorerar att inte veta vad som finns i paketen* Och gläds åt de fina paketen jag fick i brevlådan idag. Imorgon hoppas jag på skalställ och soldräkt. Och förhoppningsvis dyker pyttes sandaler upp redan på torsdag (början på nästa vecka är OK också)
Liljan, Mateo är så liten att han fortfarande tycker snörena är lika roligt som innehållet. Vi försöker hålla paketantalet nere eftersom vi vet att pytte kommer få så många paket ändå på julafton. Dock kom vi igår på vad hen behöver och skulle gilla att få, så nu är min mamma satt på barnkabinväskeletning. Bästa med det är att pytte får följa med och prova att storleken är bra.
Salgtråd?