• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2010-05-26 21:44:07 följande:
    Jag köpte sååå fina jeansshorts på H&M idag till Milo, såå coola. han ska ha dom på dopet på lördag ANnars så hade Kameleont shorts, gröna och röda, 130 kr och så var det 30% på det just nu
    Vilka, har du bild? Jag var in där men hittade inte ett enda par. Det blev ett par på Lindex som var ok, men behöver fler. 
    Ska absolut spana in kameleont. Är det några som du/ni har?
  • Helle
    Fantastiska Skatt skrev 2010-05-26 22:15:10 följande:
    Jeans, kornblå, svarta & gröna?
    Japp, går fint. Lär väl inte hitta några i brådrasket direkt (stövlar alltså) )
    Njae, jeansen ska vara blå, men sen behöver jag de andra färgerna, måste ju matcha serru
  • Helle
    Fantastiska Skatt skrev 2010-05-26 22:23:27 följande:
    Ja jag menar det, jeansshorts, kornblå shorts, svarta shorts & gröna shorts Näe fyy va trött jag blev av mitt bokföringsmaraton, får vara social imorgon tror jag bestämt.
    Ja precis, det ekar tomt i garderoben när det gäller enfärgade shorts
    Bokföring, prata inte om det.. jag skulle behövt fixa ikväll också (började igår), men orkade bara inte. Blev lite mycket totalt sett idag ändå. Fick packa lite paket istället
  • Helle
    Tjollabolla skrev 2010-05-26 22:34:29 följande:
    Dessa är det Helle:
    De ser ju jättesnygga ut jue. Visst är de inte trasiga redan från början?
    Måste leta på nåt annat HM, frågan är bara när, jag hinner ju aldrig ut på stan.
    Tack {#lang_emotions_sunny}
  • Helle

Nehepp, nu ska den här mamman kojsa. Snart ska man ju upp igen och skjutsa barn till dagis läger. Varför vaknar mina barn alltid före klockan sex?

God natt
  • Helle
    Tjollabolla skrev 2010-05-26 22:40:43 följande:
    Haha nej dom är inte trasiga Jag kansek ska upp på stan på fredag. Vill du jag ska kolla efter dom till dig? Dom var ganska stora i storlek, jag tog 98 till Milo som är 101 cm och dom är stora i midjan och sitter en bit nedanför knäet.
    Ja gärna Fast jag ska kolla om jag hinner upp på stan själv först så jag återkommer. Vi har ju faktiskt två HM här
    God morgon alla
  • Helle

Molostövelfantaster - fanns det någon som kunde mäta storlek 25 åt mig? För visst var det 24 du hade ängeln?

HILLA - kanonshopping jue, och snälla maken som vill hänga på i höst
  • Helle
    H I L L A skrev 2010-05-27 10:03:04 följande:
    Jag har de fodrade Molostövlarna i 25, men det kanske inte hjälper ?
    Hmm, det kanske inte är samma innermått. Vågar nog inte förlita mig på det. Tack ändå!
  • Helle
    Buttelina skrev 2010-05-27 20:38:31 följande:
    håller med lillronya
    Jag håller också med. Ettan är jättefin.
    En fråga, vem ps:ar dina bilder? Har för mig att  jag sett någon fin på Ella också?
    God kväll Är helt slut. Det känns jag jag varit ensam med barnen i snart två veckor, jobbat två jobb och skjutsat och bakat till två dagisläger. Puh... hoppas på att pappan förstår att jag behöver vila lite när han väl kommer hem jet laggad.
  • Helle
    Busbellan skrev 2010-05-27 20:42:38 följande:
    Det finns en tråd här på FL, ligger under foto där man kan lägga in bilder och hoppas på att nån vill göra nåt med dem
    Lust att GB:a mig den. Har letat efter en bra, men inte lyckats hitta.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17