Inlägg från: stökmamma |Visa alla inlägg
  • stökmamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Zvartaliljan skrev 2010-05-02 22:53:53 följande:
    nä men de ska inte in i magen...ska operera underlivet...framfall heter det. Vill inte skriva detaljerna här utan du kan söka på det istället...började med tarmen i början av veckan o sen blev det snabbt mycket värre med livmodern också...
    sa bara om... dom operara underlivet den vägen oxå *jag vet*

min mamma lider av det.... har väntat i över 4 mån på att remisen ska behandlas
    andras barn och mina älskade ungar
  • stökmamma
    Zvartaliljan skrev 2010-05-02 23:02:47 följande:
    jaha det visste jag inte...men det tror jag inte att de opererar via magen nu *hoppas inte*Enligt läkaren jag talade med så skulle jag få en tid snabbt eftersom jag är i barnafödande ålder och mår så väldigt dåligt av det...min tarm har ju lagt av helt nu i och med detta...och jag vill ju absolut inte att det ska gå så illa så de behöver operera bort livmodern Så nej några månaders väntetid kommer jag INTE acceptera!! Jag kommer inte acceptera ens VECKOR!!
    NEJ, du ska in NU!!!! och bli bra *kram*

mamma är ju en gammal tant men vi har sagt år henne att på måndag ska hon ringa och kolla vart remisen tagit vägen.,det är väl inte på värstase viset där även om det är otroligtt jobbigt.
  • stökmamma
    SmillaMilla skrev 2010-05-03 12:19:51 följande:
    Åhhhh en stor sten har släppt från min mage. Min kvarskatt kommer troligen att lösa sig. rinner tillochmed en tår. Såååå lycklig.
    åh va skönt *kram*

såg du att du fick inlägg 4400?? vem tar 4444??
  • stökmamma
    SmillaMilla skrev 2010-05-03 12:50:56 följande:
    Fiiin. Hoppas nu på en fin sommar då så man får använda alla fina sommarkläder.
    ja, det är ju de som är kruxet. tänk om det inte blir varmt?? {#lang_emotions_surprised} vet inte om jag vägar räkna henns knickers och 3/4 byxor...
  • stökmamma
    SmillaMilla skrev 2010-05-03 12:56:41 följande:
    Vi har typ inget inför sommaren. Svea har ju dock miljoner med klänningar, men hmm är inte alls sugen på att köpa shorts till barnen än.
    och Stella har knappt nån sommar klänning(tror jag {#lang_emotions_undecided}) shorts känns inte riktigt kul än, men det har blivit nåt par åt Alfred. Måste ta upp och kolla igenom sommarkartongen. Risken finns att R vuxit ur det mesta liksom sin storasyster...
  • stökmamma
    Älskade Moa skrev 2010-05-03 14:39:44 följande:
    Nån som vet vart man kan hitta linne med prästkragarna eller det linnet med färg glada fjärilar/grå bakgrund,vet ej va de heter Storlek 92/98 är väl de minsta, så de får de bli Osåklart till liiite rea
    eleraff hade nån rabatt häromdagen
    annacill bla har båda annars finns ett av linnena i rätt strl i många butiker
    matador har 20% tom i morgon
  • stökmamma
    SmillaMilla skrev 2010-05-03 15:31:24 följande:
    Nu är det löst Kommer att bli ännu underbarare än lyxhotellet. En egen liten ö med en stuga bara vi två
    och vad tänker ni sysselsätta er me då??
  • stökmamma

undrans vad man kan muta A me för att testa lite kläder?? tv'n är så intreeeesant {#lang_emotions_undecided} Borde vä bla testa VV shortsen om dom är nåt att ha kvar... och knickers strl

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17