Inlägg från: stökmamma |Visa alla inlägg
  • stökmamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-05-12 13:52:23 följande:
    Ja det stämmer Vill helst ha body och leggings, eller nåt av det i storlek 68 el 74.
    body i 74 kan jag ha hittat.......
    andras barn och mina älskade ungar
  • stökmamma
    Tejja skrev 2010-05-12 13:53:42 följande:
    Hej Vi har tappat vår fiiina rosa-gula katvigmössa och nu är de slut i vår butik. Någon som vet någon shopp som har den i storlek 2?
    smatting
  • stökmamma
    ängeln83 skrev 2010-05-12 14:02:26 följande:
    Vart?
    busloppan
  • stökmamma
    Tjollabolla skrev 2010-05-12 14:01:20 följande:
    Hej flickor!! Vilket väder vi har idag, det har öst ner heeela dagen. Å Milo har vairt på utflykt till stranden med dagis Det har tom. åskat idag! Nu stensover han, helt slut... Å NS wctn ja beställde från Friodlina var slut. Attans med!
    här har solen skinit HELA dagen även om det är lite kallare och mörkare nu
  • stökmamma
    Mawe123 skrev 2010-05-12 14:07:09 följande:
    Lilla stackare.Förra våren när min pojke var drygt 1½ bröt han armen, vi fick åka tre gånger till sjukhuset som ligger femton mil härifrån för att röntga och gipsa om pga av att läkarna inte kunde enas om hur det skulle gipsas.. Det var hemskt för mamman att hålla fast sonen när de vred och drog i armen när de skulle röntga. han skrek tills han nästan tuppade av, armbågen var dessutom ur led och inget smärtstillande gav de honom..
    fy farao
     här va det inget snack. Vc läkaren skickade oss direkt till röntgen för koll och dom sen till jouren m svar och läkaren där i sin tur kollade med ortopeden om dom kunde göra det annars hade vi fått åka till barnkliniken 8 mil bort men det va nog ett ganska enkelt brott men lika hemskt att hålla i ändå

vet att vår barnavd blev apförbannade för att "prov" inte gett embla, och då inte få smärtstillande för de din son råkade ut för... {#lang_emotions_yell}
  • stökmamma
    Tejja skrev 2010-05-12 14:28:42 följande:
    Tack!  Nu är beställningen gjord!!
    vassego
  • stökmamma
    Tjollabolla skrev 2010-05-12 14:45:52 följande:
    Nån som vet var dom har enfärgade vita bodysar? I rena storlekar... Behöver en i 62. Trodde jag hade köpt på T men det var visst 68 och det kommer vara alldeles för stort när det är dop...
    hm har om det duger på dop ;- )
  • stökmamma
    Smultronhjärta skrev 2010-05-12 14:53:02 följande:
    Kom dessutom 25% på ett köp på mailen för någon timme sen på Lindex
    vaaa??? de har inte jag fått och jag som hoppar högt varje gång mailen piper
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17