• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lissats skrev 2010-09-11 21:01:34 följande:
    Hej, 

Är det någon här som har en bild på hur Molos party pink ser ut? Är den verkligen rosa? 
    Hej,
    Min dotter har det på min pres bild och jag la en annan I BT idag. Tycker att den visar ganska bra hur den ser ut. Tycker att den är superfin!
    Stolt mamma till Philippa -05 och Matilda -06
  • Preggi
    lissats skrev 2010-09-11 21:17:37 följande:
    Vilken skillnad det är om man kollar på webshopparna. Skitsnygg! 
    Är det samma färg på overallerna?
    Stora i storleken? 
    Den är verkligen snygg.. Jag trodde inte att jag skulle gilla den när jag såg den på nätet men i verkligheten är den underbar.. Tycker att man kan gå upp en strl. Annars kan den bli lite kort i fram.
    Vilken overall menar du bubbelgum?
  • Preggi
    lissats skrev 2010-09-11 21:30:39 följande:
    Bubbelgum? Har inte så stor koll men jag hade hittat denna: www.babyshop.se/system/search/produc t.asp?id=5765&m=226&page=2&rnum=111

Finns det andra menar du? :) 
    Ok, du ska ha en lurvoverall. Det är samma färg..
  • Preggi

Hej tjejer,

Är det någon här?
    Tips om fin matchning till dagisfoto mottages tacksamt..
    Fick hem brev från fotografen och det kommer att vara ljusgrå bakgrund nu vet jag inte vad jag ska välja. Mörka kläder?

• Preggi
    1 och 1 är 3 skrev 2010-10-09 10:36:58 följande:
    Jag är här! Sitter med samma bekymmer.... Detta blir ju Ts andra dagisfotografering, den första blev katastrof så jag har inte så stora förhoppningar om denna heller Är emot för blaffigt och för mycke mönster på kort så Ts klädsel blir nog lite mer basic.
    Vad väljer du mellan? Jag får sån beslutsångest. Funderar på om de ska ha varsin kik*kid klänning? De har precis varit förkylda och är jättebleka. Det hjälper ju inte heller.
    Förra året hade de molo helt omatchade, de valde själv. Året innan hade jag randiga katvig.. Vet inte alls vad det blir i år.
  • Preggi
    MammaT skrev 2010-10-09 11:27:36 följande:
    vi ska på första fotograferingen nästa vecka jag hade tänkt ta småfolks rådjursklänning tror ni man kan ha den
    Den tror jag blir jättefin!
  • Preggi
    MammaT skrev 2010-10-09 11:33:45 följande:
    då kör vi på det
    Åh, nu blir jag avis. Vill också bestämma mig så jag slipper vela...
    Jag vet inte hur jag ska göra om jag ska matcha dom eller om de ska vara olika fast ändå passa ihop. Det är typ största valet.. haha
  • Preggi
    Buttelina skrev 2010-10-09 11:37:30 följande:
    det dom har på pres bilden ju eller andra småfolk kombon med feta katter
    Jag hade ju bestämt mig för dom men så ser P så sjukt blek ut i den lila.. Så ska det vara ljus bakgrund så jag vet inte om det blir så fint?
  • Preggi
    1 och 1 är 3 skrev 2010-10-09 11:58:55 följande:
    Jag funderade på molos lila stjärnor, men sen slog de mej att hon hade ju den klänningen i fjol, Glad Jag e lite sugen på rosa/rosa katvig oxå....
    Olivers Mamma skrev 2010-10-09 10:48:22 följande:

Ja men då kan ni göra så att ni går ut och har en hejdundrandes krogrunda (alltså utan syrran)  tar en massa kort och skickar till henne med texten  "vår present var din bröllopsfest, vi hade skitkul" 

Nice!!! Vi gifte ju oss i smyg vi oxå men bjöd in till bröllopsfest ett år efter. Många som blev fundersamma när det den 10/8 dök upp ett brev med texten, Vi har gift oss och hoppas att ni vill fira vår bröllopsdag med oss den 7/8... mer info kommer senare. I sommras hade vi sen stor grillfest i trädgården med 80 personer, sååååå himla perfekt, precis som vi ville! Litet hemligt bröllop och stor härlig fest utan krav!
    Lila stjärnor är ju superfint och rosa/rosa katvig är ju helt underbart.. Hade varit lättare att bara välja till ett barn...
    Testade en ny kombo som blev ett alternativ med..
    Har tre dagar kvar att vela nu..
  • Preggi

Godkväll tjejer..

Snälla hjälp en velig mamma.. Fotografering imorgon.. Ska jag matcha barnen eller ska de ha olika men ändå passa ihop? De tar både separat och syskonbild. Både färg och svartvit bild.
    Det kommer att vara ljusgrå bakgrund.
    Tror att jag är världens veligaste människa...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17