• molnen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Zvartaliljan skrev 2011-03-04 11:16:14 följande:
    jo men den jag har i 122 till Maia ser också gigantisk ut när jag ser den på galgen. Men så drar man in den i midjan och så sitter den så bra på eftersom hela modellen är smalare, så då gör det inget om den är lite stor. 92 skulle säkert funka till Mattis nästa år också, men då jag vet att den kan användas även om den är lite stor så chansar jag hellre på en större.
    Varför invänta din butik? Addnature är ju gratis frakt o faktura
    Finns den rosa (el vad färgen heter ?) kvar någonstans i stora st ?
  • molnen

Någon som har tips på hur man får bort vattenfärg /blockfärg barnen kom hem med svart färg på sina Molooveraller ,målat ute . Jag har testat galltvål ,vanish men inget verkar funka

• molnen
    solouniko skrev 2011-03-09 22:05:33 följande:
    Puh! Nu har jag kämpat mig igenom LLMs 60% rea via iPhonen, ingen lätt match! Men det blev iallafall den fina lila/mint Hummel dunjackan i 98 till nästa vinter Varit sugen på den ett bra tag och för 399 var det ju inget att fundera på längre Vi kommer ju såklart ha i stort sett bara overall, men en vinterjacka måste man ju ha
    Kommer inte in alls.....=(
  • molnen

Liljan o loppan -Jättefina jackor ! är det vårjackor ? hur tjocka är dom ?

• molnen
    Buttelina skrev 2011-03-10 12:06:52 följande:

såååå glad att bella vill ha sånna här i år och tack snälla busbellan som hjälpte till med strl.
    Hur lång är hon ? och vilken st. har hon ? söt tjej i underbara byxor !
  • molnen
    Buttelina skrev 2011-03-10 13:44:34 följande:
    hon är 110cm i strl 116. är så pass mycket plats att 110 hade med funkat. tack
    lillronya skrev 2011-03-10 12:15:36 följande:
    Åh så fin hon är!
    TACK =)
  • molnen

Fina vårbilder ,här har vi mängder med snö och fick 1,5 dm till för några dagar sedan

• molnen
    lillronya skrev 2011-04-03 20:46:29 följande:
    Jag gav upp letandet och beställde från lilla ego.
    Sida /blogg ?
  • molnen
    Busbellan skrev 2011-04-03 21:19:15 följande:
    sarabellabusa.blogg.se/
    aaaaaaaaaaahhhhh hon som syr mössorna =)  Bilder på era barn i klänningarn vore roligt att se och vilka st. ni tagit.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17