Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

nettan1016 skrev 2010-04-19 10:43:32 följande:
    På lördag är det återigen dax för Åka Runt festen här i Ljungby och idag borde jag få veta vilken rätt vi ska stå för.Jag måste också försöka hitta kläder till mig.  Alltid så mycket lättare att handla till barnen ju.
    Har ni inte fått reda på det än?
    Ja, det där med kläder till sig själv är inte lätt, känns aldrig som man har nåt att ta på när man väl behöver nåt lite snyggare
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-04-19 16:55:25 följande:
    God dagens. Fick en skattebesked i dag. Kommer väll typ aldrig mer att kunna handla
    Usch då, inget roligt besked alltså
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-04-19 17:12:32 följande:
    rest skatt på 4700 euro! Det är så att man börjar gråta.
    Oj, hur kan det bli så mycket? Brukar ni få betala, eller har ni gjort nåt särskilt så det blev så denna gången?
    Otrevlig överaskning låter det som i alla fall
  • Busbellan
    nettan1016 skrev 2010-04-19 18:29:53 följande:
    Gokväll i tråden.Kram på dig Smilla, restskatt är skit rent ut sagt.Fick brevet om åkarunt festen idag och ska ha efterrätt. Känns ok, det är ju nästan det lättaste i alla fall.Dock går det vattkoppor på Evelinas dagis nu så med min vanliga otur så får hon väl det lagom till helgen. Och min mamma och pappa som ska ha barnen över natten har inte haft vattkoppor och vill i så fall inte passa dom. Så då blir det till att hoppa av.
    Nej, men fick ni efterrätten i alla fall
    ja, vattkoppor väntar vi på här också, vet du om det är nån mer som fått det än?
  • Busbellan
    nettan1016 skrev 2010-04-19 18:43:43 följande:
    Busbellan. Vi budade visst på samma sak nyss. Men ingen av oss fick den va?
    Vi gjorde nog det, den är ju sååå fin, men nej ingen fick den
  • Busbellan
    nettan1016 skrev 2010-04-19 19:15:00 följande:
    Jajamen, efterätt. Det får bli cheesecake med bär till och en massa dricka. Lätt och bra i alla fall.Jag vet bara om att V har vattkoppor, ingen mer.
    Ja, och deras lärarpraktikant har ju haft det också
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-04-19 19:22:54 följande:
    Alltså jag har väldens underbaraste son Måste ju berätta vad han frågade om i fredags. Vi sitter o äter salta pinnar, Anton ser mycket fundersam ut o fråga-Mamma, hur växer salta pinnar?-Kommer de från frön?Hmmm ja det var ganska svårt att hålla sig för skratt.
    Åh, det var ju gulligt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17