Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Börjar morgonen med ett extremt shopping sug
    Funderar på den andra Kik Kid klänningen, den med bred mudd nertill, o så behöver Meja Molos lurvtossor, nån som vet hur dom är i storlek?
    Liam behöver långärmat, några tips på fina?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Mawe123 skrev 2010-09-11 08:53:28 följande:
    Har tyvärr inga tips, men känner också ett shopping sug -som vanligt :)

Jag vill shoppa Katvig keps och Mini a Ture handskar o mössa på rea eller fraktfritt.

Ingen som har någon rolig erbjudande kod att dela med sig av? Jag tänkte shoppa barnskor för elloskoden, men eftersom det inte fanns några innermått angivna på de skorna jag ville köpa -slutade det med ett par boots till mig själv istället Flört
    Ja, som vanligt, då är ju allt som det ska va

Vet inte några direkta erbjudanden, men Eleraff och B&R har väl lite grejer på Klipp, o KLKids har ju fraktfritt och 10% med koden muppsan.

Ha ha, så kan det gå Har också varit på jakt efter skor där men man vill ju gärna ha innermåttet på barnens skor.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-09-11 09:28:11 följande:
    se det positivt, du har pengarna OCH byxorna kvar

nä men ärligt, sånt är skitstörigt
    ängeln83 skrev 2010-09-11 08:30:35 följande:
    Börjar morgonen med ett extremt shopping sug
    Funderar på den andra Kik Kid klänningen, den med bred mudd nertill, o så behöver Meja Molos lurvtossor, nån som vet hur dom är i storlek?
    Liam behöver långärmat, några tips på fina?
    jag tycker liam behöver biltröjan och så behöver han kanske en lila/svart hummeltröja? skitsnygg är den
    Vilken biltröja? Molos? Isf så har vi ju det linnet och du vet ju hur fort jag tröttnar på print Men flygplanen kanske? Annars misstänker jag att Småfolks traktor tröja skulle bli poppis
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-09-11 09:35:43 följande:
    oj shit vad bra du är duktig du!
    ängeln83 skrev 2010-09-11 09:30:01 följande:
    Vilken biltröja? Molos? Isf så har vi ju det linnet och du vet ju hur fort jag tröttnar på print Men flygplanen kanske? Annars misstänker jag att Småfolks traktor tröja skulle bli poppis
    jaa jag vet ju det jaa flygplanen! dom är fina! nån katvigränder kanske?
    Ja liam är så fin i småfolks tröjor köp en sån
    Ha ha Tröttnar fort på allt utom stjärnor och girly rainbow
    Fast jag gillar nya Katvig ränderna sådär, väntar nog hellre till rea med att köpa dom.

Vilken är finast av dom här?
    http://www.luckylittleme.se/Graphics/Products/47110.jpg
    http://www.luckylittleme.se/Graphics/Products/47245.jpg
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-09-11 09:53:34 följande:
    den översta absolut!!!
    Mawe123 skrev 2010-09-11 09:41:42 följande:
    Nja så duktig är jag inte -jag har skiljts från buggan, det var det stora klirret in Flört.

Jag låg bättre till tidigare innan jag köpt nanooks skaloverall, molo regnbågstäckisar, molo regnbågsoverall, pop täckisar, mm inför vintern. Sen ville storebror ha nya gympadojor och de kostade nästan en tusenlapp de också, så saldot krymper snabbt om man inte är duktig på att sälja samtidigt som man investerar Tungan ute
    ajdå, ja då har du shoppat en del ändå den är såååå söt hade den funnits i jr hade den bott här hemma
    Håller nog med, bilarna var i mycket finare färger, då får det bli den

MMmm, tok söt, vet du om den finns i svensk shop? Hittar bara klänningar med 1-2 år som minsta men det blir väl för stort till Meja?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17