Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Här var det alldeles tokmycket.
Då förstår jag att du vill ha lite ditåt.
Åh sån söt katt-Ella i bt
Finns det nån tårtexpert inne??! Ska göra 2 tårtor till kusinens student på fredag, den ena med after eight/päronfluff och den andra med geishafluff/glasscreme. Men vad tuuusan ska jag dekorera dom med?! Det är SÅ svårt att komma på!! Help pleaaaase ni som vet allt!
Godkväll flickor.
Nu har jag jobbat mina 2 arbetsdagar denna veckan och är nu ledig tills torsag nästa vecka
Ska nog jobba halvtid jämt tror jag minsann.
En fråga, hur länge har ni använt solskyddsdräkter?, alltså hur långt upp i åldrar?
Nu har jag velat klart, det blev colibri baddräkt och den lila uv tröjan till Meja, o så varsina Molo solglasögon ![]()
Hallå flickor!
Pju vad jag är seg i skallen efter studentfirande igår
Hur är årets linnen i storlek? Milo skulle behöva några, han har verkligen inte många...
Morning
Hihi, så kan det gå
Liam har 110/116 i sina Molo linnen. Vill ha några flera till Liam men jag hittar typ inga, tror vi köpt dom flesta.
Aha
På Liam är dom bra på längden men lite för breda. Vet inte alls hur mycket större 122/128 är.
Har inte hört nåt om rea hos Annacill, men jag är iof inte så uppdaterad just nu. B&R har rea iaf, köpte bondgårds linne till Meja och Bronx linne till Liam där.