-
Ja, liiite onödigt känns det som, men jag tror inte jag kan låta bli den ändålillronya skrev 2010-08-14 11:20:54 följande:Men vad 17 gjorde de så där med den blå för. Det var ju den enda jag hade fastnat för.
-
110 tycker jag du ska taTynne skrev 2010-08-14 14:39:59 följande:
Turkos blir det om vi ska ha molo, hur är de i stl?
Vad ska man ta till en 4-åring på ca 103 cm o 17 kg?
-
Sitter här och funderar på vad man ska hitta på resten av dagen.
Bara jag och August hemma, de andra har åkt på konfirmation. August har spenderat hela dagen i badbyxor i trädgården. Har ju bivit sådär underbart väder igen
-
Ja, finns ju alltid massvis att göra, men steget till att faktiskt göra det kan vara låååångtLJ2 skrev 2010-08-14 14:50:04 följande:som jag då.. orkar inte va trevlig uppe med sambon idag, men orka inte sitta vid datorn.. kanske bra iofs o få upp lite på tradera??
eller rensa i garderoberna mer?
eller möblera om i lillans rum??
hmm.. hitta ju massa o göra helt plötsligt...
-
haha, ja vilka supersakerRååSa BuBBlan skrev 2010-08-14 16:52:33 följande:Tjohooo!! Nya datorn utbytt
4 dagar höll den vi köpte *bra grejer*
Ja, ja garantin hade väl inte hunnit gå ut i alla fall
-
Blev med besviken när jag var i den närmaste butiken för att kolla.movie skrev 2010-08-14 16:42:04 följande:Åh vad besviken jag är på våran lokala butik, i dag hade dom äntligen fått in Molo och då hade hon bara tagit in panse och rådjurs bodyn och två par randiga byxor. Nu blir det nät shopping! Är det någon som köpt dockhus klänningen?
Ville ju så gärna se den gula lurven IRL och så visade det sig att hon inte ens tagit in den -
Jag har inga i just den storleken, men i 116 och 122 har jag både med och utan luva, kanjämföra lite ett ögonblickh80 skrev 2010-08-14 17:30:48 följande:hur är det egentligen med lurvar utan luva o med, skiljer det nått på dom? Nån som kan mäta till mig? Vi har massor med lurvar i 92 (utan luva) o jag försöker förklara för mannen att vi behöver en till (med luva)
-
Det skiljer litegrann (kanske ett par cm) på bredden och även ärmen är smalare på den med luva alltså.h80 skrev 2010-08-14 17:42:24 följande:åh, ja gärna
om det skiljer på dom så borde det ju skilja på 92:an oxå
Men jag måste säga att det skiljer enormt mycket när den sitter på, känns som mycket bättre passform på den med luva
-
Retar mig lite på att jag slängde upp alla vinterkläder precis innan man fick 3 gratis auktioner

-
Jompa:
Får jag lägga mig i lite ang. det där med godiset
Sa du till henne INNAN hon sparkade honom att om hon gjorde nåt mer = inget godis? eller kom straffet som en överraskning för henne. En chans tycker i alla fall jag man bör få
och om man vill lösa det där med att man inte ska se som konsekvent så är det ju ganska lätt fixat. Bara prata med henne och säg att mamma gjorde fel denna gången som sa att hon inte skulle få nåt godis, men betona samtidigt att det INTE är ok att bete sig som hon gjort