-
Ska bara logga in på banken och se om jag hittarSmillaMilla skrev 2010-08-14 23:07:54 följande:Nä, men jag hittar det inte alls. Vet du var man gör det?
-
Smilla
Om du bara går till startsidan på swedbank så är där en rubrik mitt på sidan som handar om verified by visa så jag bara kopierar in texten om hur man ska göra därifrån
1. Logga in i internetbanken med din säkerhetsdosa.
2. Klicka på ”Anslut/administrera kort till Verified by Visa/MasterCard SecureCode” under ”Beställ tjänster”
3. Välj det kort du vill ansluta. Det går endast att ansluta ett kort i taget. Ange en hälsningsfras och ett lösenord som uppfyller de krav som står på sidan. Klicka på ”Godkänn”
4. Läs villkoren för tjänsten genom att klicka på länken ”villkor”. Kryssa därefter i att du tagit del av och accepterar villkoren. Klicka på ”Godkänn” knappen eller gå tillbaka för att ändra dina tidigare val
5. Om du godkänt villkoren och klickat på ”Godkänn” får du nu en bekräftelse på att kortet är anslutet till Verified by Visa/MasterCard SecureCode
-
Ja, det har jag nog också hört förresten.lillronya skrev 2010-08-14 23:10:26 följande:JAg gillar den smalare varianten bäst som inte heter XL.
Och harem för att det är snyggt med sömmarna.
Busbellan skrev 2010-08-14 23:04:40 följande:Jeansen är stora tycker jag, August kan lätt ha 110 än trots att han är 116 lång
Tröjorna däremot är mer normala, där har han 116 och 122, båda funkarTror att de skulle minska jeansen en aning i år, men kan ha fattat fel.
Undra om de som fortfarande är samma storlek som innan, alltså inte 120, 130 osv
utan de mindre storlekarna, undra om de är samma -
Nån som har sett Ns svarta mössa nånstans. Augusts är spårlöst försvunnen och jag MÅSTE ha en ny!
Kan tänka mig att jag kan köpa L till honom nu.
Hittade den på Lilla W, men vägrar betala 39 kr i frakt för bara en mössa
-
Men det gör inget, då hoppas jag den finns kvar när jag ska beställa hummeloverallen därifrånChokladMoshin skrev 2010-08-15 00:11:12 följande:MPV, men där är det 29:- i frakt
Ska¨kolla därmovie skrev 2010-08-15 00:27:37 följande:Kan den finnas på BoR, fraktfritt tom 15/8 så idag(söndag) går ju ff att beställa. -
Shoppade visst lite såhär på morgonen, inte för jag vet vad vi ska ha den till, men Ella kommer nog gilla den
http://www.tradera.com/MOLO-host-nyhet-katt-mossa--auktion_302977_116844111
-
Ja, den är jättefin, kollade på den i butik häromdagen, men kunde ju inte komma på vad vi ska ha till, men det funkar kanske med det mestaMamma till Simon skrev 2010-08-15 10:27:27 följande:den har vi tycker den är jättefin
Nu blev den ju lite billigare också
-
Tycker jag absolut man kan ha, är ju inte "tjejig" i färgernaOcikatten skrev 2010-08-15 10:35:57 följande:UNDERBAR!!! Tror du man kan ha en sån till en kille??
Finns på LLM
-
Gokväll tjejer!!
Vad händer här då?
tack Ronya för en härlig em/kväll
-
Kommer antagligen passa perfekt hela vintern, Ella var 90 cm i juli förra sommaren och i januari satt overallen såhär, räkte lätt hela vinternanette 81 skrev 2010-08-15 20:54:44 följande:kan man ha storlek 98 i en molo overall på en som är ca 90-91 cm lång?