Jen80 skrev 2010-08-18 17:10:37 följande:
Åh, hur kan man längta så mycket efter kläder!??! haha
Var på mässa i helgen och såg dem "live" och de är verkligen jättefina! Det tråkiga är att Ilon som är 3,5 vägrar deras byxor

. Tur att lillasyster ff vill ha dem.
Men kanske kanske att det kommer imorgon då...
Någon som förresten testat MATs ytterkläder. Har en overall liggandes som var för stor för Ava förra året, men som jag tror räcker hela vintern nu. Vet inte om jag ska göra mig av med den och köra på Molos ist. Känns som att de verkar lite otympliga, men det kanske de inte är på sen?
Är sugen på höstjackan också, den lite utsvängda. Hojta gärna om ni ser en sån på bra pris, i stl 2 år... eller ska man ta 3 år? Hon blev 2 år i maj och har 86/92 i kläder...
Ja, helt sjukt ju
Är lite avis på dig som sett dem live, men jag antar att jag inte blir besviken. Här bir det de två minsta som får. Nora hade velat ha harem, men de fanns ju bara upp till 130
Vi har haft jacka och byxor från MAT, både vinter och den tunnara varianten. Är supernöjd med detta!! Vi har använt anorken, gillar den modellen.
Visst är vinterkläderna tjocka, men inte otympliga tycker jag inte
Jag tycker de är helt normala i storlek. August har den tunna anoraken i 122, lite stor men funkar till honom som är 116 lång. I vinterkläderna har han 116 och jag tror de ska funka denna vintern också, men det är tredje vintern han använder dem i så fall. Köpte dem efter jul förrförra vintern