Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

CamillaJ skrev 2010-09-14 07:28:56 följande:
    god morgon! Undra om finaste klänningen kommer idag ?
    Betsällde ifrån Babyshop istället, matador hade den ju ej =))
    Godmorgon
    Vilken blev det till slut?
    Beställde du från Babyshop innan 17 igår så kommer den bergis idag, dom är super snabba. Har du fått nåt mail att den är skickad?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    CamillaJ skrev 2010-09-14 07:56:05 följande:
    Åh !! Haha ja jag såg det igår de roliga var att jag beställde 16.50 ungerfär och fick mejl runt 17 att de va packat och klart för att skicka! Så kul då får jag det nog idag .. snacka om snabb lev! Super tycker jag !!!
    Jag valde den lila i storlek 80 =))))
    Åh spännande ...

La ut lite bilder på Tuva i Molo.
    Som börja bli tok-små! Hm Butterfly funka väl lite till ...
    Oj, vilken bra tajming
    Ja Babyshop är kanon, är nog den shopen jag handlar mest i. Alltid super snabba leveranser och snabba på att svara på mail om man undrar nåt.

Hoppas den blir bra Funderar på om vi ska börja använda våran nu, är lite tveksam att hon kan ha den i mitten av oktober.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    CamillaJ skrev 2010-09-14 08:20:37 följande:
    Ja! Hehe.. ja du kanske borde inhandla en 86:a Snart då ! Verka som de tar slut jättefort nu ! Spec. de lila med. Men säljer du den 80 på T sen eller någonannanstans så får du bra! Nästan som ett byte då kanske ... =)))

Tuva sover nu ska iväg på Babysim & sedan babycafè .. åh knappt man vill gå utanför dagen ifall jag får fiiiinpost idag !!! =))))
    Ja det får jag nog göra. Ska köpa en röd att ha till jul också men jag är osäker på om jag ska ta 86 eller 92 i den.

Mysigt Vi ska strax åka iväg till ÖF, barnens höjdpunkt på dagen
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    CamillaJ skrev 2010-09-14 08:42:38 följande:
    Ja, fint med röd !!
    Hm.. ja blir ju svårt! Undra hur stor skillnaden är på 86 & 92 ibland skiljer det ju inte mycket! Så då är det ju bättre att ta det större.

Har du Liam hemma om dagarna ?
    Vi ska också till ÖF efter simmet ... =)
    Ja det blir en perfekt julklänning, lite lagom fin sådär, gillar inte sådär överdrivet fina klänningar
    Tänkte jag skulle maila om mått innan jag beställer, skiljer det bara någon cm så kan jag ju lika gärna ta den större storleken.

Jupp Liam är hemma, hade ju honom 15/h innan men när Meja föddes så var dom så mycket sjuka på dagis så vi ville inte lämna honom eftersom Meja var så liten, och då kändes det så onödigt att betala full pris så vi sa upp platsen och det funkar kanon att ha honom hemma. Får väl se om vi skolar in honom nu snart eller väntar tills Meja  ska skolas in,
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    h80 skrev 2010-09-14 13:58:22 följande:
    fick hem kikkidklänningarna idag.........sååå fina, men oj så smala, de kommer aldrig att passa min tjej......får prova så fort hon vaknar
    Visst är dom underbara
    Och jaaa, smala, Meja är ju inte speciellt tjock men den satt rejält tajt på henne, framför allt var den lite svår att få på. Hoppas den passar på din
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    h80 skrev 2010-09-14 14:37:03 följande:
    dom var för smala Rynkar på näsan
    Neeeeeej va trist.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Hej hopp flickor.

Här har varit full rulle hela dagen, avslutade med en fika hos mina föräldrar, mamma hade plockat fram sitt gamla dockskåp och Liam kunde knappt slita sej från det, dock använde han det som parkerings garage till sina bilar, otippat va?

Fick hem fina kottemössan från duktiga Sara, ååå så fin den var till lila Molo lurven.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2010-09-14 21:27:12 följande:
    Åh, vilken mössa? Har du bild? Vi har ju också den lurven hemma
    Finns bild i BT nu Såååå himlans fin till lurven, ännu finare irl.
    THEA och Grodan skrev 2010-09-14 21:26:58 följande:
    Vad är det för mössa? IdaT?
    Nä, mössa sydd av duktiga Sara, finns bild i bt.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2010-09-14 21:36:33 följande:
    Åh så fint det var ihop! Hmm, en sån kanske vi skulle försöka få tag på, eller August kanske känns för stor för den sortens mössa, den svarta NS är ju också fin till

Snygga dojjor förresten!
    Ja det var verkligen klockrent ihop. Liam känns lite på gränsen till för stor också men det var såå fint så jag kan inte låta bli, dessutom tyckte han att Mejas nya mössa var jätte fin

Ah...I LOVE THEM!!!!! Tror jag måste ha ett par vita skinn också
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17