Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A
    Tejja skrev 2010-08-25 19:13:36 följande:
    Jag köpte ett par 150 till min tjej som är 152 och de var alldeles för tighta över låren för henne. Sedan köpte jag ett par 140 till sonen som är 140 lång och de passade, men är inte stora. 
    Jag har tyckt att det mindre storlekarna varit så stora, men alltså inte de större.  
    Haha då kanske jag kan drömma om att komma i ett par NS jeans i 150 Har beställt men inte fått hem dem ännu

Mailade säljaren att jag ångrade mig men kan betala annonspriset, och det var helt ok med henne tack & lov!
  • H I L L A
    Busbellan skrev 2010-08-25 20:18:25 följande:
    Hr du mailat henne och frågat nåt?
    Jag har mailat och sagt att jag ångrar mitt köp, och det var helt ok enligt henne.
    Men det var så skumt i första vinnarmailet jag fick av henne.
    Hon frågade bara vilkne bank jag hade och om vi hade samma bank skulle jag få overallen snabbare.
    Liksom inget kontonummer till henne eller annan info ??????
  • H I L L A
    Busbellan skrev 2010-08-25 20:51:38 följande:
    ja, vi får väl se, hur som helst kan jag inte ens avsluta nån affär med henne än eftersom jag fick ett vinnarmail, men utan hennes kontonummer
    haha samma som jag fick då
  • H I L L A

Liljan & loppan -- Jätte fina bilder på söööööta barnen

Jag beställde lila KIK KID klänningen igår. Tycker också den är alldeles underbar!
    Är den normal i stl ?
    Tog 92 till Hilda, hoppas den passar

• H I L L A
    Zvartaliljan skrev 2010-08-25 22:28:03 följande:
    nja, liten i storlek tycker jag. Maia har 110 på sig i bt o det är ingen direkt växtmån i den :-/ hon är 104cm lång.
    Ok, men då blir nog 92 lagom till Hilda för hon har stl 86 i annat nu Tänkte att Kik kid var små i stl som vanligt.
    Vad han växer sötaste lilla Mateo !!!!
    Snart dags för en shoppingdate ? Eller kanske en spanainnyahusetdate
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17