Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Jen80 skrev 2010-08-27 13:27:40 följande:
    Jämförde med en knapptröja i samma storlek och de är ganska lika. Riley är några centimeter kortare och blir ju lite smalare nedtill. Ärmarna är lika långa.

Hej förresten! Sitter på jobbet och äter kasslergratäng .
    Trevligt att prata med dig Lee ...
    Bra att du är på jobbet You got mail
  • H I L L A
    Flerbarnstokan skrev 2010-08-27 13:42:31 följande:
    Skulle molos polaris (vinteroverall med en dragkedja) i strl 92 bli alldeles för stort för en nu 83 cm lång 2åring? Tänkte ta strl 86 men den verkar vara slut där jag letat i turkos...
    Det funkar nog Jag har 98 till min 88 cm långa tös.
  • H I L L A
    Busbellan skrev 2010-08-27 22:05:31 följande:
    hallå på er!!
    Ni som köpt kik kids nya klänningar (hilla och liljan i alla fall tror jag) var finns de nånstans.
    Har bara hittat den blå på babyshop, men vill nog ha nån annan färg
    God morgon ! Lite sent svar kanske Men jag köpte den lila KIK KID klänningen på Matador, sen blev jag så kär i den så jag köpte en röd på Eleraff också
  • H I L L A
    h80 skrev 2010-08-28 09:30:14 följande:
    visst är din lilla ungefär lika lång som min tjej? vilken storlek har du köpt på hennes lurvar?
    Hilda är 88 cm lång och 10.5 kg, en liten tunnis Har bara köpt lurvoverallen från hösten och den tog jag 92 i och där finns mycket växtmån. Sen har hon en lila lurvjacka med gröna kanter i 92 jr men den är stoooor.
    Busbellan skrev 2010-08-28 09:39:45 följande:
    Jag hittade dem på EST, eller sigge & Juno som den väl heter nu egentligen
    Blev en röd och en lila. Hade tänkt en blå först, men är osäker på om jag vill ha den blå som fanns, hade hoppats på en marinblå, men det stod petrolblå så jag hoppade den
    Jag ville också ha en marinblå först men bangande precis som du då det stod petrolblå.
    Funderar på en svart också Men kanske räcker med klänningar nu Blir nog en rensning bland klänningarna i helgen.
  • H I L L A
    Zvartaliljan skrev 2010-08-31 16:44:13 följande:
    Hilla - Fina bilder på din sötis också
    O de där kik*kidklänningarna är verkligen underbara! De har snabbt blivit favoriter här hemmaHjärta skulle vilja ha i massor med andra färger!
    Tack!
    Ja, KIK KID får verkligen till det ibland, precis som med volangklänningen som fanns för 2 år sedan.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17