Inlägg från: LitenBlomma |Visa alla inlägg
  • LitenBlomma

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Var det fraktfritt hos Ajabaja om man betalar med kort eller har jag blandat ihop det med någon annan shop?

-02 -08 -09 & BF mars -11
  • LitenBlomma
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-16 18:32:32 följande:
    Ja kanske ska slå dem en pling ändå? Vilken tur att din mamma tvingade in dig Fy och föda barn hemma

Sex är verkligen INGET jag kan just nu, fyyyy   Bara irriterad på gubbskrället som pratar om fotbollsmatchen han måste se kvart i nio *morr*
    xmari skrev 2011-01-16 18:27:39 följande:
    Håller också tummarna för bebbe!! Och avundas dig lite. Tycker det är en helt otrolig känsla att föda!! Och det är 1000 gånger lättare andra gången!!
    De här är min 5:e gång   Har bara blivit värre och värre för var gång
    Hur går det för dig?

Min mamma berättade att när hon skulle ha sitt 4:e barn hade hon bara lite mensvärk.  Bjöd hem en väninna och de satt och fikade. Sen tyckte väninnan att mamma skulle åka in ifall att... Mamma hade inte alls ont mer molvärk men när hon kom in var hon öppen 10 cm och BM höll på att tappa hakan.
  • LitenBlomma
    Busbellan skrev 2011-01-16 18:40:19 följande:
    Låter som här, jag har ju inte fått några värre värkar än "mensvärk", sen har de liksom kommit ut, Ella kom med första krystvärken
    Men eftersom jag haft det såhär med alla tre så har jag ju vetat att det varit så och åkt in vid minsta aning om att det varit på gång, man vill inte gärna föda hemma
    Läskigt det där när det man inte vet! Obestämd

Tur att mamma åkte in, sista flickan vägde nästan 5 kg och fastnade så hon höll på att stryka med
  • LitenBlomma
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-17 07:27:05 följande:
    3-5 min mellan nu åker vi in
    Lycka till!!!!!
  • LitenBlomma
    Ja, det hade varit snyggast!
    Jag beställde rååsa skalbyxor till flickorna, passa på för de kommer inte till butik! Idis ska få overallen till dagis, så smidigt på bebisar
  • LitenBlomma

Kan man ha partypink till råsa skalisar? Eller blir den lila finare, tänkt till Meja. Fast Ida har en lila, trist att ha samma...

• LitenBlomma

Lillronya: Jag knep, förhoppningsvis, de sista 86. Det är rester som utlandet inte tog in som säljs på nätet. Ska ni ha så beställ NU.

Lila och råsa är såå fint ihop, fanns väl en sån lurv...förra hösten??

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17