Inlägg från: LitenBlomma |Visa alla inlägg
  • LitenBlomma

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

FL Lisa skrev 2011-02-15 10:42:22 följande:
    solouniko skrev 2011-02-15 10:35:05 följande:
    Några får gärna flytta hit

Jag TROR att dom är fina IRL av vad jag hört, men vi måste prova dom innan.. Annars blir det harem nu, dom ser sjukt fina ut! Och den lila zipjackan vill jag också ha Alldeles för mkt fint i vår!
    Absolut. Jag ska bara ta mig i kragen och fota vilka det är jag har så får du säga vilka du är intresserad av
    Vart lägger ut det?
    -02 -08 -09 & BF mars -11
  • LitenBlomma

Måste bara beklaga mig lite. Åkte ner till K-krona för att köpa cykel till Meja som fyller 3 snart och passade på att äta på Kinarestaurang. Ida hade på sig sina nya NS harem och när vi ätit klart lyfter jag upp henne ur barnstolen och ser att hela baksidan är inkletad i halvt intorkat ris. De har alltså inte rengjort stolarna sen sista barnet satt där och hon var totalt kletig ända ner till baksidan knät Skrikandes

• LitenBlomma
    rosenkind skrev 2011-02-18 10:21:38 följande:
    Hej på er!

Kan ni säga om Småfolk alltid ska tvättas i 30 grader? Jag undrar varför...
    Jag tvättade MASSOR med bodies och bodysuits till bebis i magen för nån dag sedan och jag missade helt att det var 30 graders tvättråd. Som tur var så klarade de bra 40 också. Ryser vid tanken att de skulle förstört alla nya fina bebiskläder...
    30 grader tycker jag är väldigt lågt, tvättar ni i 30 eller högre temperatur?
    Jag tvättar i 30 grader och hellst separat.
  • LitenBlomma
    ChokladMoshin skrev 2011-02-18 22:37:28 följande:
    Ingen som bor nära Halloncollection och ska dit snart, snål på 39:- i frakt Skäms
    I så fall hänger jag på! *blink blink* Vill bara ha en liiiiten lila/vit katvig mössa som kostar 12 kr att skicka....
  • LitenBlomma
    Busbellan skrev 2011-02-18 22:48:54 följande:
    Inga problem, jag kan hämta dina kläder, det var bara den lilla suiten då va?
    Vi kan avvakta och se om hon piggnar till hon har haft hög feber hela veckan och ikväll började öronen göra ont
    Skulle det vara ok att med den lilla mössan oxå? Drömmer
  • LitenBlomma
    Busbellan skrev 2011-02-18 22:55:27 följande:
    Självklart
    Påminn mig bara om jag hinner glömma er under helgen
    Toppen! {#emotions_dlg.flower} Om jag beställer den och klickar i hämtar och skulle det inte gå för dig så kan jag väl bara maila dem och sätta över frakten med?
  • LitenBlomma
    Busbellan skrev 2011-02-18 22:58:24 följande:
    Ja, så kan du säkert göra, men du kanske ändå ska maila och säga att du inte hämtar själv så jag verkligen får hämta kläderna om jag kommer dit
    Det ska jag göra! Tack igen! Beställde och betalade den nu med payson. Hopp i säng
  • LitenBlomma

Busbellan: Hej, hur mår ni?
    Jag fick bekräftelsemail från Hallon, inboxa ditt namn så jag kan maila dem!

• LitenBlomma

Jag beställde ett par Ns Harem till Meja, hon vill även ha de råsa men kan man ta samma stl i dem eller är de större/mindre?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17