Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Everlonn skrev 2010-09-10 20:39:02 följande:
    Hmm hittade (till slut ) men där är dom ju inte knäppta..frågan är hur de sitter när man knäppt domObestämd
    dom sitter faktiskt rätt bra på, men det gäller ju att man har precis rätt strl. isabel som snart är 5 år provade 3-5 år och den satt perfekt medan 6-8 år var tookstor. den får ju inte alls vara för stor för då glipar den vid öronen. i och för sig är den nog toppen med en tunn rånis under. den satt bra på!
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Helle skrev 2010-09-10 20:42:36 följande:
    nope, ska kolla. Har du någon bild på de långa? Kostar?
    249kr

• Buttelina
    lillronya skrev 2010-09-10 20:47:22 följande:
    Å de där behöver vi!
    men visst gör ni köp
    molnen skrev 2010-09-10 20:49:30 följande:
    Någon shop som har dessa ? ska ha molos helröda overall och dessa vore ju en snygga till...
    megasnygga ju!! jag köpte dom på ajabaja
    Helle skrev 2010-09-10 20:49:47 följande:
    Ohh, så snygga Färgerna som är i vantarna, den gröna och den blå, är det samma som det är på de enfärgade gröna och blå overallerna?
    det tror jag nog i alla fall den gröna färgen
  • Buttelina
    Mawe123 skrev 2010-09-11 08:20:38 följande:

Gomorron!

Tror jag närmar mig mitt första neg på T, sålde ett par molo brallor för över en månad sedan, efter drygt tre veckor och ett gäng påminnelser via mail och sms får jag betalt av köparen, glad över detta skickar jag iväg paketet och så igår kom det i retur pga att adressaten har flyttat och eftersändning saknas.. Skrikandes Blir så j..a irriterad!

Har mailat henne nu igen, men har ingen större förhoppning att hon svarar, har ju inte svarat på mina typ 10 tidigare meddelanden..

se det positivt, du har pengarna OCH byxorna kvar

nä men ärligt, sånt är skitstörigt
    ängeln83 skrev 2010-09-11 08:30:35 följande:
    Börjar morgonen med ett extremt shopping sug
    Funderar på den andra Kik Kid klänningen, den med bred mudd nertill, o så behöver Meja Molos lurvtossor, nån som vet hur dom är i storlek?
    Liam behöver långärmat, några tips på fina?
    jag tycker liam behöver biltröjan och så behöver han kanske en lila/svart hummeltröja? skitsnygg är den
  • Buttelina
    Mawe123 skrev 2010-09-11 09:29:37 följande:
    Det är rätt lustigt, ligger väl 8-9 000 plus på mitt "tradera, trendsales, fb,barnklädes shopping konto" nu, och shit så snål jag har blivit -köper jag något så vill jag genast lägga upp en ny sälj auktion Tungan ute
    Vill liksom aldrig att det ska sina på det kontot igen Flört
    oj shit vad bra du är duktig du!
    ängeln83 skrev 2010-09-11 09:30:01 följande:
    Vilken biltröja? Molos? Isf så har vi ju det linnet och du vet ju hur fort jag tröttnar på print Men flygplanen kanske? Annars misstänker jag att Småfolks traktor tröja skulle bli poppis
    jaa jag vet ju det jaa flygplanen! dom är fina! nån katvigränder kanske?
    Ja liam är så fin i småfolks tröjor köp en sån
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-09-11 09:38:18 följande:
    Ha ha Tröttnar fort på allt utom stjärnor och girly rainbow
    Fast jag gillar nya Katvig ränderna sådär, väntar nog hellre till rea med att köpa dom.

Vilken är finast av dom här?
    www.luckylittleme.se/Graphics/Products/47110....
    www.luckylittleme.se/Graphics/Products/47245....
    den översta absolut!!!
    Mawe123 skrev 2010-09-11 09:41:42 följande:
    Nja så duktig är jag inte -jag har skiljts från buggan, det var det stora klirret in Flört.

Jag låg bättre till tidigare innan jag köpt nanooks skaloverall, molo regnbågstäckisar, molo regnbågsoverall, pop täckisar, mm inför vintern. Sen ville storebror ha nya gympadojor och de kostade nästan en tusenlapp de också, så saldot krymper snabbt om man inte är duktig på att sälja samtidigt som man investerar Tungan ute
    ajdå, ja då har du shoppat en del ändå
    ängeln83 skrev 2010-09-11 09:42:29 följande:

Denna var också lite söt
    www.smafolk.dk/tcms/gallery_images/baby_top__...

den är såååå söt hade den funnits i jr hade den bott här hemma
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-09-11 09:58:56 följande:
    Håller nog med, bilarna var i mycket finare färger, då får det bli den

MMmm, tok söt, vet du om den finns i svensk shop? Hittar bara klänningar med 1-2 år som minsta men det blir väl för stort till Meja?
    1-2 låter stort ja. du gillar inte rådjursklänningen? den ska visst vara jätteliten i strl
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-09-11 10:11:31 följande:
    Mjooo, kan tänka mej att den är fin irl, vart  finns den då?
    funkybaby har den till 30% o fraktfritt
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-09-11 10:18:12 följande:
    Finns bara i 92/98 som minsta ju
    åhh
    Mawe123 skrev 2010-09-11 09:34:49 följande:
    köpte fotbollslinnet och flygplanslinnet på EST rea och shit så fina de var. De flygplanen med björnarna skulle jag gärna köpa till lillebror, och storebror vill ha fotbollar.

När jag öppnade posten och la upp linnena på sängen kom pappan förbi och suckade högt som vanligt -sen böjde han sig fram över kläderna och sa -du de där, finns de i vuxenstorlek? Skrattande 
    haha cooolt om pappan hade kunnat komma i ett molo linne
    alltså jag håller med dig om dom två printen! dom är SKITSNYGGA! gahh älskar flygplanen och bollarna
  • Buttelina
    h80 skrev 2010-09-11 15:43:21 följande:
    åh köpte du alla de lurvarna på matador? jag skickade dit en kompis, men när hon kom dit fanns bara partypink i rätt storlek
    inte så bara!! partypink är UNDERBAR

fiina bilder preggi så underbara barn som alltid <3

bubblis: vilken sööt mage du har! absolut en liten snopp därinne
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17