Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-10-29 08:28:09 följande:
    Åhh sitter här o kikar på fynden från igår o är så där löjligt lycklig över kappan, man är ju lite sjuk alltså
    Och jag är sjukt avis på det gula katvig setet
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-10-30 07:58:58 följande:
    Go morron tjejer!

Tack för era svar igår Hjärta Va rätt orolig faktiskt men bebis hade nog bara en riktigt slö period, för efter maten så fick jag så jag teg

Från kl 18 och ja typ hela natten har det varit full rulle Drömmer

Bebis bara viiiilade Solig
    Åhhh vad skönt att höra. Klart att du blir orolig!

KRAM
  • SmillaMilla
    h80 skrev 2010-10-30 08:47:39 följande:
    SmillaMilla: hur gick det med pop-klänningen?
    Ja jag vet inte. Liljan skulle köpa en till mig, men har inte hört något än. Hoppas att hon hittade den för vill verkligen ha den.
  • SmillaMilla
    h80 skrev 2010-10-30 08:55:48 följande:
    jag såg den i 104 i min affär igår, säg till om jag ska köpa (om den finns kvar)

Tack. Säger till då, men skulle nog vilja ha den i 110. Var den slut i den stl?
  • SmillaMilla

Någon som vet om katvig tröjorna finns i större stl än 128?

vill gärna ha till Anton, men 128 är precis på honom.

• SmillaMilla
    Lalalong skrev 2010-10-30 09:14:04 följande:
    Klara ska på kalas idag och jag har beslutsångest på vad hon ska ha på sig...
    Är sugen på den röda Kik-kidklänningen. Samtidigt hade jag ju tänkt spara den till jul.. Men det är ju lääänge till dess! Tycker den fina har hängt länge nog nu utan att bli använd...

Annars funderar jag på Ädelstensknapptröja (och något... har inte bestämt) eller kanske Pensé-tunika och lila/svartrandiga muddbyxor...

Vad är finast?
    Tycker du skall ta kikkiden, det är långt kvar och hon kan ju ha den på jul också!
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2010-10-30 09:23:13 följande:

Jag har ju bara köpt på salg, men vi har i större storlekar.

Ja nu hittar jag bara 140 efter 128. Frågan är hur mycket det skiljer dem emellan.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17