Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ChokladMoshin skrev 2010-10-19 16:13:31 följande:
    Här kommer en liten uppdatering i från mig:

Föddes en liten danskbebis igårkväll.
    Efter 1 ½ timmes värkar så förlöstes en liten tjej med katastrofsnitt på 2.3 kg och 48 cm lång.
    Hoppas ni alla har det bra Hjärta
    GRATTIS!!!
  • SmillaMilla

Men åhhhhhh vilken fin shopping ni gjort flickor. Varför skall ni nere i skåna få så många födelar???? Nära till salg och ott utförsäljning Bor helt klart på fel ställa

Här har vi bara Kappahl, svin dyr frakt och alla kläder mycket dyrare. Nä nu surar jag  till helt

• SmillaMilla

God morgon!

SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Snacka om att jag har tre glada barn här i dag. Småttingarna har redan hunnit ut i snön, då jag börjar först kl 11 i dag.

• SmillaMilla
    lillronya skrev 2010-10-22 08:48:37 följande:
    Här har det mesta av snön regnat brot igen. Men igår hann de vara ute i den en del.
    Härligt! Här var det helt ok, tempen ligger på runt 0 så det hålls nog några timmar till.
    Smultronhjärta skrev 2010-10-22 08:51:44 följande:
    God morgon!

Vi har åska och ingen snö alls... Köpte du inte ny kamera?

Jag börjar också 11 idag men jag antar att du kommer hem tidigare än mig..som går hem när kunderna går hem,ikväll troligen runt 21
    Oj fy 21! Ja jag slutar ju 17, men det är sent för mig som annars jobbar 8.30-14. Men ganska skönt att börja vid 11, då hinner man verkligen vara med barnen en stund.
  • SmillaMilla

Fick ett meil i dag. En som tryckt på köp nu, säger att det blivit fel när hon la bud. Så det blev alltså köp nu istället för bud. Vad gör man? Det kostar ju för mig att lägga ut den igen.

• SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2010-10-22 08:58:45 följande:
    Äh det är inte såå farligt..lördagar innebär numera att man får jobba 3 timmars övertid eftersom a l l a tycker att lördag är en bra dag att åka dit tydligen...
    Jag själv hade ärligt åkt hem igen om jag kom dit som en kund en lördagTyst
    ha ha ja jag skall ju dit en lördag i november Men jag har inte något annat att välja mellan. Antingen det eller inte alls. Men jag åker ju bara en gång om året. Så jag får väll stå ut. Barnen lämnar jag hos mamma och pappa. Så jag vässar armbågarna ordentligt
  • SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2010-10-22 08:59:31 följande:
    Du kan kreditera auktionen till Tradera så slipper du den kostnaden- man behöver inte ge negativt för att få kreditera
    Hur krediterar man? För misstag kan ju så klart ske. Jag är inte omöjlig o ger gärna inte negativt.
  • SmillaMilla

God morgon!

Inser att jag MÅSTE ha varma mössor till småttingarna. Nu har de bara rånisarna till overallerna (fjord och bubbelgum). Skulle vilja ha någon varm och gosig. Rånsiarna funkar ju inte när det snöar, då blir de ju blöta om huvudet Skulle vilja ha en svart med stjäärnor, typ. Gärna lika dana.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17