Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Så här sitter Antons gamla på Svea. Stl one size. Så jag tror att jag testar den rosa på Svea, kan hon inte ha den så tar jag den
    Men ja här ser du att kvaliten inte var den bästa, men kanske vi fick ett måndags ex. De skall ju vara jätte bra.

• SmillaMilla
    Kristyr skrev 2010-11-01 19:47:54 följande:
    Smilla> Vad fin svea var i grå/råååsa katvig och NS kjol. Måste verkligen leta tröjor och leggings i samma färg sedan..Hjärta

Har samlat på mig en drös (iaf 3) NS jeanskjolar  och några jeansklänningar....
    Åhhhh tack <3 Det är det som är tjusningen med katvig.
  • SmillaMilla
    jompa skrev 2010-11-01 19:50:10 följande:
    Tjejer hjälp mig nu, behöver byxor till min smalis som inte går sönder på knäna efter två tre gångers användning. Han är en vanlig halvvild femåring så visst leker och busar han men nog borde byxorna klara lite mer än så.

Har provat NS, HM, Lindex mm. Nån med förslag?
    Men funkar inte NS? Här använder min smalfis till 7 åring bara ns. Lite roligt för ett par ns byxor (de grå fodrade) har han använt i ca 2-3 år! Utan att det gått hål på dem (används minst en gång i veckan). Medans alla andra går sönder efter andra användningen.
  • SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2010-11-01 19:54:54 följande:
    tillägger dock att H&M är det som har fungerat bäst hos oss..och jag har en h e l vild 3 åring
    Oj hur får du dem att hålla? Tycker att deras jeans är ganska snygga, men de håller inte mer än vid 2 tillfällen här
  • SmillaMilla
    Helle skrev 2010-11-02 18:16:19 följande:
    Åhh, idag fick jag äntligen hem sonens Molo-overall, den som är i blå ton. Såå fin och den passade perfekt. JÄTTEGLAD

Men, vad ska man ha för mössa till den? Vad har ni andra som har den overallen? 
    Åhhhh bra val!

Till den har i än så länge bara gamla rånisarna space och den med seiefigurer.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17