Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Helle: Jag gillar inte regnbågen så måste komma med andra förslag Jag skall köpa en Lindbergs mössa till Sveas bubbelgum. Och funderar även på en till Fjord overallen. Kanske någon av dessa`?

www.sweetfunky.se/lindberg-superstar-vit-p-5943-c-691.aspx

www.sweetfunky.se/lindberg-superstar-svart-p-5882-c-691.aspx

www.sweetfunky.se/lindberg-lovberg--gra-p-5885-c-691.aspx

Matchar ju stjärnorna på reflexerna.

• SmillaMilla
    SmillaMilla skrev 2010-11-02 19:48:36 följande:
    Helle: Jag gillar inte regnbågen så måste komma med andra förslag Jag skall köpa en Lindbergs mössa till Sveas bubbelgum. Och funderar även på en till Fjord overallen. Kanske någon av dessa`?

www.sweetfunky.se/lindberg-superstar-vit-p-59...

www.sweetfunky.se/lindberg-superstar-svart-p-...

www.sweetfunky.se/lindberg-lovberg--gra-p-588...

www.sweetfunky.se/lindberg-lidkoping-mossa-p-6129-c-691.aspx
  • SmillaMilla
    Helle skrev 2010-11-02 20:25:06 följande:
    Hmmm, det känns som att Philip är för stor för den, även om den är fin. 
    SmillaMilla skrev 2010-11-02 19:48:36 följande:

www.sweetfunky.se/lindberg-superstar-vit-p-59...

www.sweetfunky.se/lindberg-superstar-svart-p-...

www.sweetfunky.se/lindberg-lovberg--gra-p-588...

De mössorna är riktigt fina och den första borde ju passa snyggt till

Den med knyt kan jag inte ha till min 4 1/2 åring
    ja här blir det en rosa och en svart/vit
  • SmillaMilla

God kväll kanske jag också skall säga

Fick helt underbar post i dag. Dockhus tunika/tröja, stjärn tunika och leggins. allt i molo så klart

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-11-03 18:42:57 följande:
    Vilken storlek blev det i dockhusen?
    104 vart det. Den har en cm kortare armar än vad stjärntunikan i stl 110/116 har. Så den kan ju inte vara så liten.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-11-03 18:49:37 följande:
    Nej, den är nog inte så liten, fick bara höra det av flera innan jag beställd
    Men 110 funkar också tack vare att den sitter åt lite i ärmslutet
    ja jag har ju inte testat den på än, måste väll göra det i morgon. Svea vart väldigt förtjust i fickan.
  • SmillaMilla
    Lalalong skrev 2010-11-03 18:51:27 följande:
    Nä, jag tycker inte helle den var så liten.
    Jag tog 110 till K eftersom jag köper 104 i knapptröjor och hade hört att denna skulle vara lite mindre i strl. Men den blev lite för stor. Det funkar, men den är lite väl stor i halsen egentligen.

Klara älskar den dock, så hon använder den ändå Jättefin med Katvigs lila/gula. Det är nog vår favvokombo här just nu!
    Ja katvig brukar ju alltid vara fint till molo. Skall se vad vi har hemma, men den var faktiskt fin till stjänrorna också.
    Busbellan skrev 2010-11-03 18:53:58 följande:
    Ja, det är ju just i halsen den är lite stor, men det funkar
    Jag älskar den tillsammans med de röd/rosa rutig leggingsen från i våras
    Ja rutorna tänkte jag absolut på. Tyvärr börjar de bli för små för Svea. Alla leggins i stl 92/98 har nu blivit för små över rumpan, eller ja de är så korta upp till naveln. Gillar mer katvigs som är högre.
  • SmillaMilla
    Ocikatten skrev 2010-11-03 21:23:27 följande:
    Ja läggningsrutiner har sällan funkat här, vi har aldrig "bara lagt i sängen och gått ut". Mera tillbringat allt från 15 minuter till 3 timmar i sovrummet på kvällen. Ofta gett upp och låtit dem leka/se på TV tills vi själva gått till sängs. Är de trötta somnar de annars svårt att tvinga dem.
    Håller tummarna för att det vänder för dig!!
    Här är Svea också otroligt jobbig med sömnen. Men läggningen har blivit mycket bättre sedan hon fick en rosa cd spelare. Så hon ligger och lyssnar på pippi eller lotta varje kväll. Kanske ett tips till er andra.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17