Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-09-21 21:54:42 följande:
    Alltså jag är smått chockad
    Tog en runda på stan idag och kom hem med enbart kläder till mig själv!
    Välbehövligt, men jag börjar fundera på om jag är sjuk
    Ha ha
    Ta tempen
    DET händer inte ofta, även om jag lyckas hitta nåt till mej så slinker det alltid ner lite till barnen också
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    lillronya skrev 2010-09-21 21:56:55 följande:
    Nä jag har lite dålig koll på kappahljeansen just nu. De låter ju snygga,. Det är väl dessutom rabatt på jeansen där nu?

Jag är löjligt nöjd med de randiga tröjorna från lindex. Så himla fina och känns så mjuka.
    Busbellan skrev 2010-09-21 21:54:42 följande:
    Alltså jag är smått chockad
    Tog en runda på stan idag och kom hem med enbart kläder till mig själv!
    Välbehövligt, men jag börjar fundera på om jag är sjuk
    Har du feber?
    Kollade på hemsidan men dom fanns inte där, fast dom brukar ju iof inte vara så duktiga på att uppdatera. Får nog bli en tur till stan och kolla detta, dom var huuuuuur snygga som helst, älskar den modellen på dom jeansen. 
    Har du sett Harem modellen på Lindex?, beställde dom innan, hoppas dom sitter lika snyggt på som det ser ut på bilden.

Ja har för mej att det damp ner ett 25% sms i mobilen tidigare.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2010-09-21 22:02:23 följande:
    lillronya skrev 2010-09-21 21:56:55 följande:
    Nä jag har lite dålig koll på kappahljeansen just nu. De låter ju snygga,. Det är väl dessutom rabatt på jeansen där nu?

Jag är löjligt nöjd med de randiga tröjorna från lindex. Så himla fina och känns så mjuka.
    Har du feber?
    Jag hade så kort tid på mig på stan så jag hann bara med gina
    Men imorgon blir det nog värnamo också, har letat igenom hela stan här efter en jacka till mig, men hittade inget.
    Men är jag ändå i värnamo så är ju hallon värt ett besök också
    He he...men då är det ju inte så konstigt ju Där finns ju inte ens barnkläder

Ooh, alltså jag har aldrig varit på Hallon, ungefär vart ligger det? Glömmer alltid bort den affären dom få ggr vi är i Värnamo.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2010-09-21 22:12:05 följande:
    Det ligger ju inte alls i centrum utan mer i den gamla delen av stan.
    Tja lite sydöst kan man säga. Jag kommer ganska snabbt dit när jag kommer från Ljungbyhållet.

Om man kör mot stan vid rondellen närmast kärnan, sen svänger man in en väg in till höger så ligger det inne på en gård där
    Alltså jag är uuuuurkass på Värnamo, pinsamt kass eftersom vi bara bor 3 mil därifrån men vi åker ju alltid norrut och shoppar  

Får kika upp gatan och hoppas att sambon har bättre koll än jag
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    lillronya skrev 2010-09-21 22:16:03 följande:
    Har du sett de irl?
    Kräver bild på de med barn i sen när de kommit.
    Ja fast bara på galge
    Lägger upp modell bild när dom kommit, stod 1 veckas leverans *dryyyygt*, så dom lär väl komma nån dag nästa vecka.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    lillronya skrev 2010-09-21 22:24:12 följande:
    Å vad läääänge att vänta en vecka! Gillar inte alls att vänta.
    Ja fyyyyy så länge Max 1-2 dagar, sen är det allt för länge
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon

Här vaknade barnen tidigt som vanligt, sambon var snäll när han kom hem från jobbet och tog dom en stund så jag fick sova till kl 7 iaf, lyx

Idag hoppas jag på Kik Kid klänning och Katvig suit i lådan.
    O så hoppas jag att Liams Tretorn skor kommer också, nu börjar det ju bli riktigt kallt, 1 grad ute.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-09-22 08:57:05 följande:
    Shit, har ni bara en grad ute?! Huu. Här var det 10 iaf i morse, men bara 19 inne... Blev till att elda lite i spisen
    Jupps 1 grad, nu är det 3 Men ååå vilket härligt höstväder det är idag, kallt och soligt, hoppas vi slipper regnet några dagar nu, våran gräsmatta måste verkligen klippas av en sista gång.

Konstigt nog så är det fortfarande varmt här inne, runt 22-23 grader utan nån värme alls.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2010-09-22 09:08:01 följande:
    Här var det också svinkallt när vi tog promenaden till dagis. Blev fleece och softshell över det.
    Blåser så attans här vid havet så jag behöver en bra skaloverall till Mateo, liknande den jag har från Molo, den är ju super men lite liten, någon som har tips? Helst billig...ekonomin tillåter inget annat just nu om jag ska få åka på molosalg. Vi måste spara till annat roligt nu...
    Fix overallen då?
    Jag köpte en på T till Meja.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17