Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

svischan skrev 2010-09-19 22:52:10 följande:
    Vi vet inte vad det är, men det känns som en kille. Fast det tyckte vi å andra sidan med Manda också...
    Fast det är är en killmage jag har, den går bara rätt ut, med Manda var hela jag rund som en boll, och jag mår helt annorlunda... vi får se=)

Min pappa är expert på att luska ut vad det är för något som gömmer sig i magen, han lyssnar med örat mot magen och har nog ett medeltal för hjärtljuden (han vägrar avslöja=) Han säger att vi ska få en tjej. Han hade rätt på oss tre syskon och de tre barnbarn han redan fått, så på sätt och vis lutar det åt tjej ändå=)

Overallen ja, den blir bra vilken sort vi än får, jag har laddat upp med tre fyra stycken tjejoveraller och lika många kill, får väl sälja de som jag inte tycker passar bebisen=) 
    ahh härligt spännande att se när h*n kommer åhh mys med bebis ju! haha så du har laddat upp med en massa lurvisar? man kan ju få små rätt billigt på t nu verkar det som

Min svärmors ena vän kollar i gravidas ögon och kan på så sätt luska ut könet :-O hon vägrar säga hur men hon har haft rätt ALLA gånger vilket är ca 20-30ggr :-O
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2010-09-20 18:24:00 följande:
    Hej tjejer!

Någon här i tråden som har en molo klänning, gärna med rådjuren i stl 110/116. Som vill ta mått?
    den är helt för stor för svea. vilken tur att du blev nöjd med strl på finaste kik kid klänningen
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2010-09-20 19:39:35 följande:
    Joo... Men hmm: milo är nog för stor för en sån va?
    jaa men inte LIA!!!! den är sååå kul!! isabel fick den i 1års present och både hon o alex har ääälskat den!
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2010-09-20 22:03:08 följande:
    finns en likadan nere på vår barnsecondhandbutik=) såg den idag=)...
    hehe inte så lätt att veta var det en strl m eller L? vad kostade den?
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-21 15:47:23 följande:
    Vi ska ev på ett extra ul och kolla hjärtat på liten efter den där bollen dom hittade, kanske dom kollar lite annat då åxå?
    men har du litet sf mått?
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-21 17:00:36 följande:
    Inte mätt nåt än Obestämd Inte dags förrän i slutet på Okt *seg väntan*
    men alltså det är ju mer än 3 månader kvar väl? då behöver ju inte magen alls vara stor..
    allt är säkert alldeles jättebra!
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-21 17:04:17 följande:
    Jag e i v 25 nu så det är ju ett tag kvar, jag blev mest orolig när hon verkligen tryckte på att magen va såååå liten.. De e säkert ingen fara
    jag har sett bild på din mage och den är inte så liten
    Tramsig tycker jag hon är som sa så
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17