Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Greksmurfen skrev 2010-09-23 11:58:34 följande:
    go middag!!
    här har man precis kommit hem med max å melina.... maxen hade sin vanliga kontroll av ögonen.....hade jättebra syn=)...förutom att synfältet är minskat precis som innan då.... kan säga att man var inte värdspigg =/.. hade bara 38.8 när ja gav mej iväg =P.....
    tänkte man skulle lagt sig å vilat nu.. mne då en terrorist somnar vaknar ju den andra =/......
    vad kul att han har bra syn trist med feber men bra att det kom nu och inte nästa vecka
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2010-09-23 12:54:08 följande:
    HAHA sant så sant... fast vet i katten o mdet hade stoppat mej hahaha.. ngn annan hade bara fått köra =P då det e en aningen snurrigt i skallen hahahah.a...... hade kalat det salgfeber......

smultron e parkeringen till småfolk precis utanför lr ? tänkte ta henne i en bärsjal eller babybjörn tro inte det går ha bee där inne lr?
    haha salgfeber

fyyy vad skoj det ska bli!!! tur att dom tog bort barnibyen skitet
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2010-09-23 13:35:49 följande:
    det blir inte för kt med en sån lurv då??

maxen har ju båda katvig mössar med turkost i sin både den vit/turkosa å grön/turkosa.. kommer ju matcha så fint =P eller hur ? ! =)
    hmm stl 68 eller 74 till melina? hon har 62 nu men när kölden sätter in så kommer ja ju mest ha overall på henne ute...så det e ju frågan ?!?

hmmm eller kanske ska vänta å handla hennes på salgen å ta denna turkosa till maxen bara...uhh beslutsångest lr vad
    Buttelina skrev 2010-09-23 13:29:18 följande:
    haha salgfeber

fyyy vad skoj det ska bli!!! tur att dom tog bort barnibyen skitet
    ska bli superskoj.....blir att åka tiiiiidgit från vxö..=P syrran ska köra till sthlm på fre morgon med haha trevligt...men jag få köra hem så får hon sova.... hur länge innan bör man vara där...hmm detta kanske borde gå i salg forumet =P
    hmm vi borde väl vara där typ 2 timmar innan väl? kö rätt så snabbt och lokalen är liten. trist om man inte kommer in i första insläppet
  • Buttelina
    Griffelfot skrev 2010-09-23 16:14:02 följande:
    Hjääälp!! Provade precis Elliots overall och den kommer INTE räcka hela vintern... För man upp handen i grenen så räcker inte benlängden till länge och det är knappt man får grepp i grenen.. Om han sträcker upp ärmarna så är det precis med muddarna... Vad hände??? Den var ju toppen för bara en månad sen...

Overalltips behövs!!!
    molos är bäst tycker jag. minpluddevutt har 20% nu
  • Buttelina
    lillronya skrev 2010-09-23 15:04:12 följande:
    TackHjärta
    Min stora rädsla just nu är att det skulle vara fibromyalgi, som min mamma har.
    Symtomen är skrämmande lika...
    Fast hellre att vi får vara där och de håller på tills vi får nåt svar än att leva i den här ovissheten.
    åh lilla vännen hoppas inte det är det! min mamma har också det.. inte kul

Kramar
  • Buttelina
    Griffelfot skrev 2010-09-23 21:57:14 följande:
    Tyvärr inga kvar i rätt storlek...
    Greksmurfen skrev 2010-09-23 21:53:41 följande:
    har ju skidoveraller pop för 798kr på kosta outlet....har för mej de kostar så.. men det e kanske inget av intresse?
    Ja mannen funderade på en ny sväng till Vingåker annars... men jag är ju bra sugen på en Molo Oskyldig
    http://www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid=119080663
  • Buttelina
    Griffelfot skrev 2010-09-23 21:57:14 följande:
    Tyvärr inga kvar i rätt storlek...
    Greksmurfen skrev 2010-09-23 21:53:41 följande:
    har ju skidoveraller pop för 798kr på kosta outlet....har för mej de kostar så.. men det e kanske inget av intresse?
    Ja mannen funderade på en ny sväng till Vingåker annars... men jag är ju bra sugen på en Molo Oskyldig
    http://www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid=119053064

denna kanske?

om det var 92 du skulle ha
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2010-09-23 21:57:28 följande:
    Hej på er
    Sitter här och funderar på vad man ska slänga ut på tradera.
    Har ju ett gäng babybyxor som kommer vara för små som knickers till Ella nästa sommar. Tror ni det skiljer jättemycket på vad man får om man slänger ut dem nu eller till våren?
    nä det tror jag inte. släng ut på fb först?!
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2010-09-23 22:08:26 följande:
    Ja, man kan ju testa där först förstås
    Ska bara orka fota först
    Det kan ju ta några veckor
    haha du är lika hopplös som mig
  • Buttelina
    melizza skrev 2010-09-23 22:07:09 följande:
    idag fick jag hem denna www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid... men den var inte alls i jätte fint skick utan den ser ut som om den blivit körd i fle tvätt och är jättluddig och nästan lite missfärgad eller nåt.....kan man reklamera det köpet tror ni?? den stämmer ju inte alls med beskrivningen ju.....blev så ledsen för jag verkligen älskar det printet
    tror ni dem modellerna på klänningar kommer finnas på salgen??
    klart du ska klaga om du är missnöjd! lite pengar tillbaka kanske?

kan finnas på salgen men kanske inte.. man vet aldrig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17