Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ocikatten skrev 2010-11-06 14:11:17 följande:
    Åhh... Jag hade ju bestämt mig för att jag INTE gillade den med det gula kantbandet men den var ju kanonsnygg på din grabb!!!! Hjärta¨*mummel* Får nog vänta till efter salgen i vilket fall som helst och se om det blir några cash över... Drömmer
    ha ha tack! {#emotions_dlg.flower}

Jag tyckte inte helle rom den innan, men Anton tyckte den var vrål snygg, sedan när jag fick hem den i lådan så var den mycket snyggare irl. Nu är jag sugen på koftan i den färgen också
  • SmillaMilla
    Helle skrev 2010-11-06 15:21:45 följande:
    God dag

OT, men hur pass stor skillnad är det på handskar från Reima och Hestra. Är båda bra? 
    Jag tycker hestra är mycket bättre än Reimas. Tycker inte att reimas håller tort.
  • SmillaMilla
    Helle skrev 2010-11-06 15:50:18 följande:
    Jo, en fråga till. Hur är de storleksmässigt?
    Ska jag ta 2-3 år till G som nu är 2 1/2 och har ganska stora händer och 4-5 till P som är 4 1/2 och har ganska normala killhänder? 
    Oj det kan jag inte svara på. Annars kan jag tipsa om molos vantar, de har vi använt här nu i några veckor till och från Superhärliga!
  • SmillaMilla
    solouniko skrev 2010-11-07 14:02:10 följande:
    Tack Milla är helt tokig i den, "ha pippisar" säger hon haha ÅH vad det ska bli mysigt med en bebis som ska få bo i bodysuits ett par månader Milla har det väääldigt sällan nu.
    Ja det förstår jag. Skulle vilja ha en bebis bara för att få klä den i fina suitar från molo. Och hitta fina namn till den Men gravid det vill jag inte vara. Min bakis just nu påminner mig starkt om graviditeten
  • SmillaMilla
    solouniko skrev 2010-11-07 14:17:37 följande:
    Jaa, underbart med en massa minisuits Fast katvig satt bättre iaf på Milla som var en smalis, hon hade inte så mkt goa bebisvalkar så molosuitsen var lite breda på henne. Men lika fina för det Haha jaa, den här graviditeten är ju än så länge helt fantastisk! Med Milla spydde jag ju heeela tiden och mådde som pesten, nu mår jag kanonbra och har gjort hela tiden nästan
    Tur du har. Då är det säkert en pojke denna gången.
    Stormis skrev 2010-11-07 14:17:48 följande:
    Jaså, fest igår? Skål
    ha ha jaaaaa. Tror inte att jag skall skåla på länge
  • SmillaMilla
    Saraia skrev 2010-11-07 17:42:17 följande:
    fick en liten tjej Livia i tisdags!!!!!!!!!!  å idag fick vi finfina molopresenter t henne: kattbody+lila haremsbyxor o regnbåge/stars-filt!!!!!!!!
    GRATTIS!!!!
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-11-09 16:27:11 följande:
    mätte Maia o förstår varför en hel del kläder blivit för små, 108cm nu! Förvånad dock 15,2kg så på den fronten händer ju inget Rynkar på näsan
    Har två gamla molooveraller i 104...de lär ju inte passa länge till.
    ojoj, ja här fick jag också en shock, trodde svea var 94 lång men hon var lydligen hela 98. Så 4 cm har hon växt på mara någon månad.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17