Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

LJ2 skrev 2010-11-09 20:43:46 följande:
    så blev det..
    jag vet inte jag.. ? hon e busig som hon brukar, men man ser inte ögonen?
    o halsen spänner hon för hon låtsas skrattar?
    jag vet inte.. första dagiskort iofs..
    Åhhhh underbart. Fick Sveas i dag också och helt ärligt så är jag riktigt missnöjd
  • SmillaMilla

Åhhhh i dag köpte jag den vita velour klänningen från Kappahl som många andra också köpt. Den var ju helt underbar!!!!

• SmillaMilla
    H I L L A skrev 2010-11-11 14:26:55 följande:
    Så fin & söt Svea är i klänningen Fint med dem leggingsen till !!
    TACK Hjärta. Hon gillade den massor.
    Busbellan skrev 2010-11-11 14:34:19 följande:
    Tyckte med det var superfint, är leggingsen också från kappahl? vet du det
    TAck. Ja legginsen är också därifrån, hade även en söt tröja i samma stickade. Kanske skall köpa den också.
  • SmillaMilla
    H I L L A skrev 2010-11-11 15:39:20 följande:
    Såg koftan också, riktigt fin är den ! Kanske inte kan låta bli den
    nä jag måste ju in dit i morgon för att byta legginsen innan vi far till Sverige o då åker nog koftan med också.
  • SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2010-11-11 17:38:51 följande:
    Smilla- såg nu
    ja men visst var den fin. Så fin till ett par jeans. Fanns även i mörkgrått.
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-11-11 16:08:17 följande:
    Dom här byxorna tänkte jag köpa till Liam, han hade liknande förra julen. Skjorta vet jag inte riktigt, dom hade några snygga på Kappahl men jag tycker inte riktigt färgerna stämmer så dom måste jag spana irl på.
    www.kappahl.com/ProductImages/KAW_669705_F_1....
    Jättefina! Måste nog in igen i morgon. Synd att jag är sjuk bara
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-11-11 17:42:20 följande:
    Hej hopp flickor.

O så har sambon åkt iväg igen, FYYYYY vad jag hatar när han kör resor, nu ser jag inte honom förens på söndag igen Normalt sett kör han 6-16 och det är såå skönt att ha honom hemma på kvällar och nätter. Schemat han kör nu är tillfälligt dock har han fått erbjudande om det igen men där säger jag nej...både för min och barnens skull, Liam frågar efter pappa hela tiden.
    ja fy jag förstår dig. Min sambo reser inte särkilt mycket just nu men har gjort det förr. Det tar verkligen på krafterna att vara ensam.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17