• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

God dag

Najs shopping Liljan. Finns ett par saker som jag skulle kunna tänka mig att lägga mina vantar på
  • Helle
    Zvartaliljan skrev 2010-06-01 17:51:28 följande:
    som vadå {#lang_emotions_dreamer}
    lite regnbåge och gitarrer kanske
  • Helle

God kväll!

Här har vi firat min numera fyraåring hela helgen Hjärta Mamman är trött men det är det värt

Smultronhjärta skrev 2010-06-06 20:13:40 följande:
    Nu är vi hemma efter vår lilla minisemester och jag sitter och unnar mig allt vad jag kan.. Salg x 3, skolprojekt har fått mig att tappa greppet om VVV..

MEN imorgon är det back on track som gäller-träningsskorna är på plats,skåpet fyllt med tonfisk och jag är taggad
     jag har börjat undra var ni alla har tagit vägen, men det känns skönt att du kommer på banan imorgon igen
  • Helle
    Smultronhjärta skrev 2010-06-06 20:29:07 följande:
    Grattis till fyraåringen{#emotions_dlg.flower}

Du är just nu mitt dåliga samvete...fixar dina salggrejer imorgon,har verkligen inte hunnit iom att vi drog iväg hemifrånSkäms

Och,ja imorgon är jag tillbaka-hur jävla jobbigt det än må vara att kicka igång igen
    Tack!

Då behöver du inte ha dåligt samvete alls. Jag om nån vet hur stressande det kan va ibland när paket ska iväg och jag är absolut INTE i behov av sakerna just nu så ta det när det passar, men säg till om frakt, "flytthjälp" etc, d v s hur mycket som ska till dit konto. Så, nu hoppas jag ditt samvete är lättat

Ska just ta mig en bit tårta till, för imorgon är det ju inte helg längre  
    Duntoffla skrev 2010-06-06 20:31:23 följande:
    Grattis till 4-åringen!
    Smultronhjärta skrev 2010-06-06 20:13:40 följande:
    Nu är vi hemma efter vår lilla minisemester och jag sitter och unnar mig allt vad jag kan.. Salg x 3, skolprojekt har fått mig att tappa greppet om VVV..

MEN imorgon är det back on track som gäller-träningsskorna är på plats,skåpet fyllt med tonfisk och jag är taggad
    Och jag börjar nog bli som du var förra året när det gäller att äta antal Hemglass-glassar
    Tack

Glass är gott

• Helle

Goddagens

Fy vad fuskigt med skattepengar nu ... mina brukar komma i december (om det kommer några).

Vill också ha massor av paket. Dessutom åkte jag dit på lite Småfolk-byxor (leggings) på T igår. Någon som vet hur de är i storlek? 

• Helle
    RååSa BuBBlan skrev 2010-06-08 13:50:23 följande:
    Jag har varit på UL idag och fick se vår lilla bebis Hjärta

Den lilla låg och sträckte på sig och sprattlade med sina små paddlar till armar o ben

Hjärtat pickade på precis som det skulle!

Äntligen är oron över Solig
    Åhhhhhhhhhhh, vad härligt att alltid såg bra ut Solig Många kramar till dig!
  • Helle
    Tynne skrev 2010-06-11 08:02:50 följande:
    Hoppar in i tråden och ställer en fråga!

Tips på kortärmad skjorta till en fyra åring?!
    God morgon

Inte danskt men NS har en jättefin shorta i sin kollektion.  
  • Helle

Tjolla: underbara bilder på barnen och vad fin hon är i sommardräkten från Åhlens och bubbelgummen

Stackars Milo - 2 år sitter nog lite trångt, vår är på gränsen till G som är dryga 90  

• Helle
    Duntoffla skrev 2010-06-13 10:34:47 följande:
    Någon som har Swedbank här? Ska betala in en Traderaauktion men säljaren svarar inte just nu och jag undrar om Swedbank har 4 eller 5 clearingsiffor? Det står lite tveksamt skrivet i mailet.
    God dag

Jag har Swedbank och i mina är det fem. Det brukar vara 0000-0 som clearing. 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17