• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Kristyr skrev 2010-07-28 16:48:14 följande:
    Näe det får inte komma förrän jag har haft T avslut i aug
    Det är troligt att det kommer tidigare än så Så ut med allt på T på direkten
  • Helle
    Lalalong skrev 2010-07-29 09:20:35 följande:
    Idag ska jag till Malmö och REA shoppa (utan barn!! Solig Inte för jag inte tycker om att umgås med dem, men de är sannerligen inga solstrålar alltid och shoppa vill jag göra i luuugn och ro!). Vilka butiker är det jag inte ska missa? Lucky Little Me måste jag leta upp, Harmoni Barn får jag gå inom och kolla. Men finns det fler "dansk"butiker? Helst relativt centralt.
    Ajabaja ligger också centralt. Iller Hiller ligger tyvärr inte centralt men hade massor på rean förra året då jag var där.

God morgon alla Här hällregnar det - funderar på vad jag ska hitta på med barnen idag? 
  • Helle

Goddagens! 

Var är alla ?
    En sån här rengnig dag borde väl alla hänga framför dator ?  

• Helle

Se - nu är det ju lite mer fart här

Jag och barnen har varit på IKEA tillsammans med halva Örebro och hela O-ringen tror jag. Och till på köpet fanns inte det vi skulle ha

Jaja, blöta blev vi och några saker kom vi hem med i a f  

• Helle

God kväll! 

OT men åker till Stockholm imorgon och behöver då hitta en trätårta (eftersom det inte går att uppbringa i den här staden). Tårtan ska gärna ha frukter på sig a la www.blaelefant.se/product.asp
    Var i innerstan (helst) finns det bra butiker där det kan tänkas finnas?

Bubblan: stor KRAM till dig! 

• Helle
    SmillaMilla skrev 2010-07-29 21:46:49 följande:
    Har inte hängt med, men letar du trätårtor? Jag har köpt från www.blaelefant.se

Superfina! Där finns massa fina träleksaker till köket. Kakfat och frukter har vi också.
    Ja där har jag sett, men jag behöver köpa en i Sthlm i morgon och det är ju lite fel håll. Vi hade här i staden förut men den butiken har stängt. Ska köpa till kusinen tänkte jag .. och kan nog inte ge henne vår gamla ....
  • Helle

God kväll! 

Denna helg har det blivit en hel del mammashopping. Vad roligt det är att få lite nya kläder själv också

Smultronhjärta skrev 2010-08-01 19:25:21 följande:
    Ok nu behöver jag tips!
    Vi velar och velar vart vi ska boka resa..Alternativen är Grekland,Cypern,Spanien,Bulgarien,Tunisien.
    Turkiet går bort eftersom min yrkesskadade man anser att det finns för många "farliga" bakterier därDrömmer
     Med eller utan barn?
    Sunwing på Cypern skulle jag valt med barn och utan någon härligt Grekisk ö.  
  • Helle
    CamillaJ skrev 2010-08-03 14:57:08 följande:
    inga fler katvig ränder?????
    Ränderna kommer inte förrän om 1-2 veckor (Förutom i velouren). Men då kommer det ju massor av fina
  • Helle
    lillronya skrev 2010-08-03 20:49:16 följande:
    När jag ska betala med kortet hamnar jag hos nåt som heter "verified by visa" och där ska jag fylla mitt kontonummer och sånt. Ska det vara så? HAr inte varit med om det innan. Är det nåt nytt?
    Så blir det för mig - betalar via Swedbank. Det är nytt. 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17