Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-04-23 13:49:08 följande:
    Usch ja!Fast de burrar rejält i skelettet när man tatuerar på ryggraden med, men det gör inte ont.Insidan av överarmen ska ju också göra jätteont, men det tyckte inte jag....
    Nä dom tatueringarna jag gjort har inte alls gjort ont, mer typ obehag iså fall men ingen smärta, men som sagt, jag har hög smärtgräns, tyckte knappt det gjorde ont att föda barn ju

Det är ju verklkigen olika det där, en kompis till mej höll typ på att dö och stor lipade när hon tatuerade sej på vaden, där tycker jag knappt det känns
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

melizza

Håller med dom andra, helt klart kik kid och kaninerna

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    lillronya skrev 2010-04-23 15:47:24 följande:
    Ängeln: Du ska inte till kappahl nån dag? *blink blink* Jeansen är slut här....
    Ev, ska jag till kappahl nån dag nästa vecka, vilken storlek ska jag kika efter isf?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon förresten
    Båda busarna var vakna länge igår men vaknade ändå kl 7, hade hoppats på lite sovmorgon men icke.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    lillronya skrev 2010-04-24 08:38:46 följande:
    98 tror jag. Vilken stl har Liam? Godmorgon!
    Godmorgon

Liam har 104 i sina.
    Men då håller jag span om vi åker, du kan ju hoja om du får tag på ett par innan
    Det var ganska utplockat på jeansen på mitt Lindex också, kommer inte riktigt ihåg vilka storlekar som fanns.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    lillronya skrev 2010-04-24 08:54:37 följande:
    Jag hojtar isf. Verkar som att de är populära.Har du sett att villervalla har rabatt? Tänkte att du brukar gilla deras tröjor...
    Ja det verkar ju så, fast iof så verkar det ju som om dom kom i höstas, så då är det ju inte så konstigt om dom börjar ta slut
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    lillronya skrev 2010-04-24 09:53:02 följande:
    Jaha, då är vi lite sena då. Fina är de iaf.
    Ha ha, jaaa, jag trodde det var vår nyheter, skumt att jag missat dom innan för jag kollar alltid jeans när jag är på Kappahl

Ah...såg just mailet från VV, är sugen på lite t-shirt till Liam och bl.a denna till Meja.
    http://shop.textalk.se/shop/8517/art17/h6833/3396833-origpic-bbf948.jpg
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godkväll flickor.

Sitter här ensam och övergiven
    Barnen sover och sambon åkte just till Jkpg för att ta emot guld hjältarna, han satt efter hockeyn och upprepade hur kul det skulle vara att åka att jag blev SÅ less på hans tjat och sa ÅÅÅÅÅÅÅÅÅK

Vad händer här då?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Bara jag som sitter ensam ikväll?
    Sitter och spanar barnvagnar...igen
    Sambon sa att P&T:n var den sista barnvagnen som kom in i detta hus men där har han fel

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    MiniM3 skrev 2010-04-24 21:56:54 följande:
    Haha ja här är alltid den sista med ;D Fick hem min bee plus för kanske en och en halv vecka sen.. men var på babyprossen i fredas och såg en vit scooter .. såå fin men kommer bli såå skitig ;D
    Jaa, fast det roliga är att sambon har sagt att det här är den sista vagnen ett X antal vagnar nu, så jag vet att jag till slut får min vilja igenom

Tanken är väl att ha kvar P&T:n så länge Liam åker vagn, men jag vill inte ha den som singelvagn då jag egentligen tycker den är ganska ful. Är inne på en Bee eller en UJ...o den rååååsa Scootern är ju också sjukt snygg.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17