Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-04-22 20:56:09 följande:
    Är det på tjej man hittar de? Handlar nästan alltid jeans till E på flick. De här köpte jag till honom senast på kappahl flick.
    Ja på mitt Kappahl hängde dom iaf på flick, varför fattar jag inte men nånstans måste dom väl hänga

Ah, dom är ju såå fina, hittade dock inte dom här, men en maaaassa andra fina jeans.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    AochJsMamma skrev 2010-04-22 21:03:47 följande:
    men ÅÅÅHHHH så fina!  Ännu finare än de jag såg ju!! Hoppas jag hittar ett par, de MÅSTE få flytta hit! Tack för hjälpen!Smultron: Grattis på bröllopsdagen!
    Så lite så Ja det är verkligen favorit jeansen här hemma just nu, underbar passform, mjuka och sköna och coola med lite slitningar o så.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    melizza skrev 2010-04-22 22:19:16 följande:
    ååå vilka fina jeans....hur mycket kostade dem?? min jeanstjej måste nog ha ett par
    Ooh, jag kommer inte ihåg, men nåt mellan 2-300 kr
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon sötfisar.

Fredag och solen skiner, lovely, hoppas nu på lite värme till helgen då vi har tusen saker som ska göras i trädgården.

Idag hoppas jag verkligen mitt paket från Zillstar kommer.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-04-23 09:38:45 följande:
    fick mitt igår..... åhh vad fin bil t-shirten var!
    När betalade du?
    Jag betalade i söndags så jag tycker minsann det borde vara på g snart.

Åååh, ja jag tror den kommer bli uppskattad här hemma till min biltoker
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-04-23 09:43:14 följande:
    jag betalade nog med i söndags tror jag.Betalade funkybaby samtidigt men har inte fått därifrån och har inte fått från liten på landet heller där jag betalade med kort i veckan.
    Eller om det var i måndags jag betalade kanske...jaja, kommer det inte idag så kommer det väl nästa vecka, jobbigt med en lång helg däremellan bara
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-04-23 10:17:22 följande:
    tycker du borde få idag då om du betalade i söndags eller måndags Tycker med jobbigt att det är fredag och att det inte kommer post i helgen när all veckans post inte har anlänt än. Får hoppas att de dyker upp idag..
    Ja vi får hålla tummarna
    Dessutom är det dags att byta lakan i Mejas säng o då vill jag såklart bädda med dom nya fina rååååsa molnen , passar ju hennes tapet perfekt ju.

Jaaa väntar man en massa paket så är ju helgen super dryg
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2010-04-23 11:15:46 följande:
    Everlonn: Härliga bilder på bus o Maia! De ser ut att ha det riktigt roligt ihop. Lillronya: Fin fina klänningen! Vad fint det var med me&i tröjan till. Kanske borde ha en sådan till Svea också CamillaJ: Himmel vad söt din lilla tös är! Grattis Grattis till underverket!Ängeln83: Byxorna är coola. Men har du köpt dem nu? svea har också sådana men de köpte jag på Kapphal i höstas. Kanske inte samma?Mammastök: Fin shopping!
    Ja jag köpte dom för typ 2 veckor sen eller nåt, hum, låter ju lite skumt för jag tror dom är var vår nyheter, jag har iaf inte sett dom där innan och jag spanar alltid jeans på Kappahl
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2010-04-23 11:40:34 följande:
    Konstigt för jag tycker att det var jätte länge sedan jag köpte dem. Tror att det var innan jul men är inte helt säker. Visst är det samma (med risk för fläckar då jag hittade dem i tvättkorgen)
    Hum, javisst sjutton är det samma, är nästan 100 på att det stod vårnytt över där dom låg, men jag kan ha fel , eller så är mitt Kappahl lite efter
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Uff...nu snöar det, Liam står överlycklig i fönstret och babblar om sin snowracer som han ska åka sen  
    Mjaa, får väl hoppas att det inte lägger sej på backen, vill ha vår och värme nu.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17