• maugu

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

solouniko skrev 2011-01-14 18:23:08 följande:
    Tror du 86 blir bra på Milla då som är kring 83-84 cm?
    Solo-jag tror den blir lång. Min 92-klänning hängde till smalbenen..men kanske de är olika i printen. Har nu oxå en colibri klänning i 86 på väg hem..och en country bloomSkämsOupps
    Dock kommer jag inte kunna prova dem förräns i februari
  • maugu
    Tic1 skrev 2011-01-14 18:32:53 följande:
    Jag tror det blir bra. Mätte precis min tjej o hon är 86cm och knappa 12kg och jag har köpt 86 o den är just nu precis nedanför knät, ser faktiskt ganska lagom ut men blir nog bra till sommaren också.
    Oj-då kanske mina 86:or blir för korta för min 92 cm dotter..jag köpte djurgårdsklänningen i baby 92 och den hängde ned till smalbenen..ser tyvärr ut som en nattdress.
  • maugu

God eftermiddag! Satt och var nostalgisk i mitt bildalbum och hittade detta print..Är det någon som sett corvetterna IRL?Är det samma print fast mindre bilar än de på suiten?Bortse från att sonen ser helt galen ut

• maugu

Morning!
    Äntligen helg..veckorna är bara ett race..mitt jobb suger
    Hursom, har ju missat om det gjorts några släpp från MOLO (ja,jag tjatar)eller något annat märke.
    Nu letar jag kläningar i grönt, gult eller annan knallig färg.
    Härligt det låter att ni ska träffas..skulle oxå vilja vara med..hoppas kunna göra salg i Köpenhamn iår..vill,vill..

• maugu
    Duntoffla skrev 2011-02-18 08:36:20 följande:
    God morgon!

Jag har inte testat. Kan det vara att de drar av i efterhand då? 
    Hrm-kanske?Men i rutan står det kampanjkod men i kassan ser det ut som vanligt..och eg. behöver jag grejjorna?Nej-jag försöker ju sälja bort det jag har
    Struntar i det..
  • maugu
    h80 skrev 2011-02-18 08:38:17 följande:
    hur långt har du gått? när ska det synas? jag är vid "slutför köp" o än så syns inget. väljer nog förskottsbetalning o så testar jag
    Gick hela vägen till slutför köp..
    Hittade sötaste illgröna klänningen från Lipfish med en nyckelpiga på..men, jag är ståndaktig
  • maugu
    Zvartaliljan skrev 2011-02-26 14:14:50 följande:
    Hur stort huvud har hon?
    Funderar på vilken storlek Maia ska ha i den, Hennes huvud är 49cm i omkrets.

Hej i tråden förresten
    Jag är BARNFRI Solig
    Första barnfria och jobbfria (ja jobbade visserligen inatt) vi har tillsammans på över 14 månader!!!
    Så ikväll blir det restaurang och bio

O risken är att vi inte får tillbaka barnen, Mateo sover som en stock hos morfar, två nätter i rad har han sovit mellan 20-06 Förvånad Ätit lite välling o sen somnat om! Jisses...aldrig hänt två nätter i rad att han sovit så bra här hemma!!
    Visst är det märkligt?Så var det med Gustaf oxå..jag funderade mkt på om jag stressade min son då jag utgick från att han skulle sova dåligt och hade panik..för när han var i Wien och pappa tog över-då sov han som en gris.. NJut och kanske det är dags att nyttja lite hjälp nattetid mer ofta
  • maugu

God morgon!
    Länge sedan jag var här men idag har jag ÄNTLIGEN hittat lite Popcorn print..var lite sent ute och slutsålt i Sverige. Hittade Popcornsuit kort ärm med grönt print i stk 92, popcorn tröja med grå ärm och röd kant 104, tights popcorn stk 98 och en cerise katvig klänning kort ärm för det facila priset 925 inkl frakt från England. Nöjd!!
    Nordickids var webshopen-ej min affär..lite tröst då vi alla 7 legat i magsjuka i tre dagar..blähh..värsta mardrömmen men nu börjar vi komma upp på benen

• maugu
    Tjollabolla skrev 2011-04-18 08:51:23 följande:
    Usch jag har läst om er magsjuka... Fyy o vara 7 stycken och bli dåliga! Hoppas ni mår bättre ni, lite popcorn på såren förtjänade du mer än väl!
    Tack Tjolla, så resonerade jag oxå Ja-det var mardrömmen men vi klarade det...dock är småttarna nu tvärförkylda men vi tar det oxå..kul med familjesammankomster Hoppas ni oxå mår bättre-ni hade ju oxå det bra tufft ett tag med det ena efter det andra..
  • maugu
    stökmamma skrev 2011-04-24 09:01:05 följande:
    Go morgon brudar!
    Ännu en strålande påskdag så jag antar att det kommer vara tomt här inne idag mä

idag ska iaf två nymålade byråer få flytta in, och en annan ska nog få ny färg  

Ha en underbar dag alla Solig 
    Hej!
    Vad roligt det lät att måla möbler (vilket jag oxå vill göra). Har du några bra tips? Jag är total novis.. Försökte komma in och skriva i din gästbok men man måste vara inbjuden-jag lägger in dig hos mig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17