Vi som shoppar danska barnkläder del 17
OuppsDock kommer jag inte kunna prova dem förräns i februari
Oupps

och bred.
Livia 92 cm och 13kg. Har inget måttband så jag kan ej måtta och jfr med Colibri. Får vänta tills jag fått klänningarna..
God eftermiddag! Satt och var nostalgisk i mitt bildalbum och hittade detta print..Är det någon som sett corvetterna IRL?Är det samma print fast mindre bilar än de på suiten?Bortse från att sonen ser helt galen ut ![]()

Morning!
Äntligen helg..veckorna är bara ett race..mitt jobb suger
Hursom, har ju missat om det gjorts några släpp från MOLO (ja,jag tjatar)eller något annat märke.
Nu letar jag kläningar i grönt, gult eller annan knallig färg.
Härligt det låter att ni ska träffas..skulle oxå vilja vara med..hoppas kunna göra salg i Köpenhamn iår..vill,vill..
Hej!
Jag försöker oxå shoppa med koden 1100 men det funka rju inte...surar..får ni till det?
Ätit lite välling o sen somnat om! Jisses...aldrig hänt två nätter i rad att han sovit så bra här hemma!!God morgon!
Länge sedan jag var här men idag har jag ÄNTLIGEN hittat lite Popcorn print..var lite sent ute och slutsålt i Sverige. Hittade Popcornsuit kort ärm med grönt print i stk 92, popcorn tröja med grå ärm och röd kant 104, tights popcorn stk 98 och en cerise katvig klänning kort ärm för det facila priset 925 inkl frakt från England. Nöjd!!
Nordickids var webshopen-ej min affär..lite tröst då vi alla 7 legat i magsjuka i tre dagar..blähh..värsta mardrömmen men nu börjar vi komma upp på benen ![]()
Hej!
Postade i rea-tråden men är ju så nyfiken-vad handlade koderna om? ![]()