• Flock

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Flock skrev 2011-01-28 21:06:37 följande:
    Jag kommer inte dit... till sidan..  sidan kan ej hittas, får jag..
    MEN.. vad gör jag för fel??????????? Klickar på länken ni skickade via FB men jag kommer bara till en sida där det står sidan kan ej hittas.....
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Flock
    Stormis skrev 2011-01-28 21:16:17 följande:
    Åh, då syns den säkert bara om man är inbjuden. Du är inte det än. Jag fick inte med dig, men vi löser det .
    Kristyr skrev 2011-01-28 21:09:07 följande:
    Stormis>  min son har 104 på din skaloverall med avtagbart foder. Blir inte så galet stor när man drar åt den i midjan.

Vilken stl funderar på förresten på vinteroverall till henne nästa år (isbjörn typ.....)
    Då chansar jag på 104 om jag köper då
    Molo har jag köpt 104 (hon beräknas vara 98 i oktober vid 4 år). Isbjörn kommer jag satsa på 98. Låter helt galet, men hon har ju haft 92 MAT i år så . Har frågat två ÖF om stl på olika olagg till S och INGEN av dem råder mig att köpa dem då kommer vara för stora (tex skaloverall i 86 till 80 cm pojke, de säger att den blir för stor). Så enl det kommer ju 98 bli bra. Har skalbyxor i 98/104 redan nu dock och de funkar. Jämförde dem med en skaloverall i 98 och de var ungefär lika lång i innerben dessutom.
    Helena skickade länk...
  • Flock
    lillronya skrev 2011-01-28 21:20:19 följande:
    Prova igen, för det blev knas för mej med nyss.
    Nu gick det!!
  • Flock

Nix, nu måste jag minsann se om jag kan hitta mig en bok i hyllan..

Natti!{#emotions_dlg.flower}

• Flock

God kväll!

Pratas det FB ikväll   Jag skulle nog behöva gå en kurs, tror jag..

Ni som är duktiga på detta. Hur får man bort kort som man har taggat sig i?? Alltså i tävlingar..

När man går i på min sida så får man upp kort på massa barnkläder. Känns lite mindre trevligt faktiskt. Jag har försökt på bort korten i flera månader men klarar inte det...

• Flock

Haha, vad kul!!

Lalalong: Gick in på din sida på FB och såg att du och jag har en gemensam kompis förutom pölsetanterna! Världen är liten!

• Flock
    Lalalong skrev 2011-01-29 22:17:04 följande:
    Jag har bara gjort så att jag har klickat på bilden, och sen på "tag bort tagg".... Jag ska in och kolla, men jag tror bara det står så..
    {#emotions_dlg.flower}ÅH. TACK!! {#emotions_dlg.flower} Äntligen har jag blivit av med dem!!!!
  • Flock
    Kristyr skrev 2011-01-29 22:20:05 följande:
    du går till kortet letar på ditt namn i texten under och där kan man klicka på ta bort tagg eller liknande. SÅ har jag gjort med alla gamla tävlingskort.
    Så skönt att bli av med dem! Tycker det är lite pinsamt faktiskt att ha de där...
  • Flock
    Lalalong skrev 2011-01-29 22:22:08 följande:
    Jasså??
    Vem? Nu blev jag nyfiken
    Jag kan ju inte in och spionera på dig, för jag vet ju inte vad du heter  
    Nu vet du
  • Flock
    Lalalong skrev 2011-01-29 22:22:08 följande:
    Jasså??
    Vem? Nu blev jag nyfiken
    Jag kan ju inte in och spionera på dig, för jag vet ju inte vad du heter  
    Hon är ny i mitt umgänge: Tycker väldigt mycket om henne redan!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17