Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Kristyr skrev 2010-09-25 19:59:35 följande:
    vad tror ni annars om denna duns? www.matadorkids.se/images/uploads/DSC08547.jp...

åhh jag har så svårt att köpa nått pojk pojk, när jag själv klär min buse i råååsa... och min flicka i turkost...
    Kräks inte riktigt min smak, men kanske deras Flört
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Kristyr skrev 2010-09-25 20:02:27 följande:
    är lat men jag orkar inte ta mig till nått lindex i veckan eller jag vet inte.. har inte tänkt så långt..
    har lite att göra hemma i veckan då vi har dop på lördag och ska laga mat och baka innan....
    men skit i byxor då och ge bara bodyn, byxor kan de väl fixa själva
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    gambia90 skrev 2010-09-26 13:57:13 följande:
    30% på allt utom rea hos funkybaby
    kod: höst

ej min butik
    27/9-3/10 Glad
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon

Lite OT
    Skrev ju i förra veckan att jag fått hem min fina råsa ns-jacka men att det var fläckar på den, så den skickade jag ju tillbaka och idag fick jag den nya men även den har svarta fläckar/prickar Skrikandes
    Inte jättemycket men jag vill ju gärna ha en ren jacka!
    Nån här som också köpt den jackan, men som har fått en fläckfri??
    Börjar tro att alla de råsa är sådana. Nu skicka jag mail och bad dem kolla nästa jacka innan de skickar den.

• Mamma till Simon
    Skrikandes Fick idag hem min 3e ns-jacka och trots att butiken har "synat" den innan de skickade den är det svarta prickar på den, ser ut som mögelprickar. Så nu fick jag nog och ringde butiken, nu har det visat sig att fler kunder hört av sig och att de hittat fler ns jackor i butiken med dessa prickar. Så nu står jag här utan jacka till Molly...hjälp vad ska hon nu ha för jacka!?
    Tips tack!
  • Mamma till Simon
    Ocikatten skrev 2010-09-28 11:55:55 följande:
    Bah, har inte kollat vår svarta därhemma!!
    Jag behöver oxå få tips på bra vinterjacka, fast till en grabb då!
    det här var den rosa, den svarta syns det ju inte på men kanske inte så kul med mögel i jackan iaf, om det nu är det det är
  • Mamma till Simon
    ängeln83 skrev 2010-09-28 14:58:39 följande:
    Jo förresten...tänkte beställa en Småfolk tröja till Liam, vilken storlek har ni till era 3½ åringar? Han har 104/110 i typ Lindex tröjor, känns litet att beställa 98/104 men kanske stort med 110/116?
    min 3½åring har 110/116
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17