Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon
    Ocikatten skrev 2010-09-12 21:12:35 följande:
    Åh vilka fina inköp! Som sagt, tur man inte har någon liten tjej att shoppa till... Hjärta
    nä tur för dej det blir svindyrt i längden Flört 
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Tjollabolla skrev 2010-09-12 21:18:08 följande:
    Alltså din tös är sååå förbaskat söööt!! Å i underbara klänningen! Jag har funderat hela dagen på om Lia kan ha 86/92 i den klänningen och det ser ju nästan ut som att hon kan det om den inte blir alltför bred. Var Molly 73 lång? Väger?
    9,8kg...det är ju en 92/98 hon har på sig också, så den måste vara liten...lite lång i ärmarna bara
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Tjollabolla skrev 2010-09-12 21:30:54 följande:
    Ja den måste ju vara vääldigt liten. Bra tycker jag . Är den bred?
    inte på molly Flört hon har ju påfågelsklänningen i 86/92 och den är bredare, så speciellt bred tycker jag inte den är
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon

skrev precis detta i traderatråden men nån här kanske vet!?

fick idag hem ett paket som jag köpt på T...på paketet satt en klisterlapp från posten att det var frankerat med återanvända frimärken och så satt det en klisterlapp som det stod lösen 34kr...kommer jag få hem en räkning på det nu då för det var inte skrivet nån avsändare på paketet???

Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon

idag gick inte locket på brevlådan inte att stänga för alla paket...och mer blir det i veckan Glad tur jag är hemma och tar in posten innan min man ser allt jag shoppar Flört 

Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Zvartaliljan skrev 2010-09-14 20:39:15 följande:
    Godkväll. Båda barnen i säng äntligen, tidigt för o vara här. Prolistern laddad också så det blir nog en tidig kväll i sängen för mig med. Känner mig helt slut.

Försöker hålla mig borta från massa shopping nu o börja spara till molosalg men det går inget vidare med det där köpstoppet
    din vantfleece ligger i fel kategori
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    ängeln83 skrev 2010-09-15 08:44:56 följande:
    Godmorgon flickor.

Fy vad seg jag är idag, trodde aldrig jag skulle somna igår, herregud så det regnade, klockan var nog halv 4 innan jag stängde av tv:n, och barnen vaknade 6.30
    Godmorgon!
    Här har det också öst ner hela natten...fick stänga fönstret för det förde sånt oväsen men har också sovit som en kratta inattRynkar på näsan

Har panik bankdosan har låg batterinivåFörvånad måste be maken fixa den snarast!!!
    Simon-Ludvig-Molly
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17