• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Mawe123
    hzl skrev 2010-04-16 07:48:33 följande:
    min är mindre.. 86/92 gillar den gröna med, o håller med om att den är sjukt fin! (Annars hade jag inte köpt den. Gick en på tradera för sjukt lite för ett tag sen...Min tös hatar att dra över huvudet, hon har svårt att röra sig och spänner kroppen vi påklädning så dragkedja är mkt praktiskt för oss
    Oki, ja då förstår jag om det kanske är besvärligt.

När jag fick hem min nya nu och jämförde med den vi använt flitigt här sen förra vintern insåg jag hur blekt den blivit i tvätten.. så den kan jag nog inte ens sälja billigt.
    William 000213, Lowe 070712
  • hzl
    Zvartaliljan skrev 2010-04-16 07:56:21 följande:
    En Molo vårkappa, blå med rosa rosetter vid fickorna och rosamönstrat foder, stora rosa knappar. Maia har en likadan.
    ja jag har sett den! Superfin!! Jag har en variant av den med liknande foder, röd/rosa med stora bollar på
  • hzl
    Mawe123 skrev 2010-04-16 07:59:17 följande:
    Oki, ja då förstår jag om det kanske är besvärligt.När jag fick hem min nya nu och jämförde med den vi använt flitigt här sen förra vintern insåg jag hur blekt den blivit i tvätten.. så den kan jag nog inte ens sälja billigt.
    eh jo! Jag kan tycka det är fint med blekta kläder.. Sälj den till mig annars
  • hzl
    Zvartaliljan skrev 2010-04-16 08:01:21 följande:
    åh det låter fint, har du bild?
    haha jo, jag ska försöka o se om det går bättre denna gången att lägga upp bild. 2 sek (Snarare 2 timmar) brb
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-04-16 07:59:12 följande:
    oj oj, låter inte bra. Maia sov från 22-07...han har alltså sovit 6 timmar mer hittils! Fast sömn hjälper ju för att återhämta sig när man är sjuk, så därför har febern sjunkit. Men gissar på att den stiger igen så fort han kommit ur sängen...har du gett något febernedsättande?? Hoppas ni får hjälp snabbt o att han kryar på sig stackarn. Hur är det med de andra två?
    Ja så är det säkert. Han var väldigt rosslig i går också o troligen är det streptokocker då nära personal haft detta förra veckan. Måste väcka honom om en liten stund men får sova så länge det bara går.

Svea är väldigt snuvig fortfarande, så där härligt gult snor, men inte längre ont i öronen och pigg o glad. Så ingen fara. Anton säger att han inte har ont i magen längre. Var dock o bajsade i går kväll. Så kanske det var det som spökade trots allt. Var ganska så hård. Så blir till att sätta in lite lösande igen där.
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-04-16 08:00:07 följande:
    Hur lång är Svea nu? Tara är väl lite äldre än Svea?
    svea är 93 lång kanske, men mycket rundare än Tara. Fast vi har ju redan en blå/vit prickig. Så borde inte ha fler
  • Mawe123
    hzl skrev 2010-04-16 08:00:31 följande:
    eh jo! Jag kan tycka det är fint med blekta kläder.. Sälj den till mig annars
    Kanske det

ska tvätta den och kolla status så får jag se om det blir en give away eller om den hamnar i säljes högen.
    William 000213, Lowe 070712
  • JsN
    hzl skrev 2010-04-16 07:48:33 följande:
    min är mindre.. 86/92 gillar den gröna med, o håller med om att den är sjukt fin! (Annars hade jag inte köpt den. Gick en på tradera för sjukt lite för ett tag sen...Min tös hatar att dra över huvudet, hon har svårt att röra sig och spänner kroppen vi påklädning så dragkedja är mkt praktiskt för oss
    JAg har en grön zipsvettis med grodor i 86/92 ute på FB...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17