• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • nettan1016

Jag trillade visst också dit på Zillstar. Jag har ju inte handlat där tidigare men jag fick ett mail direkt. Men det kanske bara är ett beställningsmail.

Jag beställde i alla fall cirkuslinne 92/98 samt babybyxor cirkus i storlek 80 (tänkt som knickers). Tror ni det funkar?

Mamma till Samuel och Evelina
  • Busbellan

Men vad är dte nu för fel, tänkte ju beställa lite till, men nu funkar inte koden

Mamma till Nora, August och Ella
  • Zvartaliljan
    nettan1016 skrev 2010-04-15 21:56:15 följande:
    Jag trillade visst också dit på Zillstar. Jag har ju inte handlat där tidigare men jag fick ett mail direkt. Men det kanske bara är ett beställningsmail. Jag beställde i alla fall cirkuslinne 92/98 samt babybyxor cirkus i storlek 80 (tänkt som knickers). Tror ni det funkar?
    nä det tror jag blir mer 3/4-byxor än knickers...jag har tagit 74/80 som knickers till Maia och 98/104 i linnet...hon skulle t.o.m kunnat ha 110/116 i linnet men det fanns inte.

I somras när Maia hade 92 i det mesta så hade hon molos babybyxor i 68 som knickers...
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2010-04-15 22:00:24 följande:
    Men vad är dte nu för fel, tänkte ju beställa lite till, men nu funkar inte koden
    Va? Skumt, den skulle ju funka till kl 00.00 stod det ju i mailet.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Busbellan
    ängeln83 skrev 2010-04-15 22:02:23 följande:
    Va? Skumt, den skulle ju funka till kl 00.00 stod det ju i mailet.
    Ja, lite smått irriterad nu när ja kom på att vi behöver en MAT anorak också
  • Mawe123
    Zvartaliljan skrev 2010-04-15 21:54:28 följande:
    jag tror att hon har fullt upp med att uppdatera lagersaldot i butiken löpande, SEN mailar hon ut orderbekräftelser. Gör hon tvärtom blir det ju betydligt fler hon måste maila, och då berätta att varorna är slut för att hon inte hunnit uppdatera.
    Ja så kan det säkert vara!

Hoppas vi får allt vi har beställt, eller kanske inte, vet inte om mina saker var så viktiga egentligen..

klickade hem en lurvfleece och det gjorde jag imorse också -så kanske lite onödigt, sen en solhatt -men jag fick tre solhattar med posten idag, en småfolk t-shirt -inget måste, men fina påslakansetet, det vill jag så gärna ha {#lang_emotions_heart}
    och haj tröjan den skulle nog trivas hos oss tror jag..  och munkjackan från quiksilver den skulle också vara trevlig att få..
    William 000213, Lowe 070712
  • Busbellan
    nettan1016 skrev 2010-04-15 21:56:15 följande:
    Jag trillade visst också dit på Zillstar. Jag har ju inte handlat där tidigare men jag fick ett mail direkt. Men det kanske bara är ett beställningsmail.Jag beställde i alla fall cirkuslinne 92/98 samt babybyxor cirkus i storlek 80 (tänkt som knickers). Tror ni det funkar?
    Kan nog funka. Jag har köpt 74 som Ella ska ha som knickers i sommar, men 80 kan säkert funka det också
    Linnen kör vi 98/104 i
  • Mawe123
    Busbellan skrev 2010-04-15 22:04:24 följande:
    Ja, lite smått irriterad nu när ja kom på att vi behöver en MAT anorak också
    Konstigt, hon har kanske inga kläder kvar nu {#lang_emotions_surprised}

Jag har gjort två beställningar och då fungerade koden, men nu när jag testar igen så finns den inte.
    William 000213, Lowe 070712
  • SmillaMilla
    Mawe123 skrev 2010-04-15 22:05:04 följande:
    Ja så kan det säkert vara! Hoppas vi får allt vi har beställt, eller kanske inte, vet inte om mina saker var så viktiga egentligen.. klickade hem en lurvfleece och det gjorde jag imorse också -så kanske lite onödigt, sen en solhatt -men jag fick tre solhattar med posten idag, en småfolk t-shirt -inget måste, men fina påslakansetet, det vill jag så gärna ha och haj tröjan den skulle nog trivas hos oss tror jag..  och munkjackan från quiksilver den skulle också vara trevlig att få..
    ajdå vilken stl beställde du på hajtröjan?
  • Busbellan
    Mawe123 skrev 2010-04-15 22:07:23 följande:
    Konstigt, hon har kanske inga kläder kvar nu Jag har gjort två beställningar och då fungerade koden, men nu när jag testar igen så finns den inte.
    Nej, käderna kanske är slut
    Men jag hade tänkt köpa lite til Nora också, och där stod det i alla fall många storlekar kvar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17