• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • SmillaMilla

Någon som vet hur många dagar man har på sig att betala sin zillstar order?

måste ju föra över från mitt åländska konto o det tar ju några dagar.

• Mawe123
    Smultronhjärta skrev 2010-04-16 07:10:07 följande:
    Jag hade ordernr 3082 och 3137..Men jag skrev meddelande i rutan till henne på båda mina ordrar,dels för att jag visst glömt betala min påskorder och dels för samfrakt.Beställde Småfolklurv,prästkrageklänning,Kik kid keps,kik kid solhatt och ministarleggings Antar att du tog en Småfolkhood bland annat
    Det blev ingen småfolk hood här {#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_surprised}

jag la den i kundvagnen, och tog bort den, la ner en annan variant och tog bort den, la tillbaka den första igen osv osv. Men jag vill ha hoodarna med äpplen allover, fick tag i en ny fin grön tidigare i veckan och nu skulle jag vilja hitta en blå också.

Här blev det bara en småfolkslurv, småfolktshirt, kikkkid solhatt, molnsängkläder, quiksilver munkjacka och molo t-shirt., OM nu dessa grejor fanns.
    William 000213, Lowe 070712
  • hzl
    Mawe123 skrev 2010-04-16 07:18:11 följande:
    Det blev ingen småfolk hood här jag la den i kundvagnen, och tog bort den, la ner en annan variant och tog bort den, la tillbaka den första igen osv osv. Men jag vill ha hoodarna med äpplen allover, fick tag i en ny fin grön tidigare i veckan och nu skulle jag vilja hitta en blå också.Här blev det bara en småfolkslurv, småfolktshirt, kikkkid solhatt, molnsängkläder, quiksilver munkjacka och molo t-shirt., OM nu dessa grejor fanns.
    jag har dem blå! så fin..
  • Mawe123
    JsN skrev 2010-04-16 07:18:33 följande:
    *väntar med spännning*
    samma här

visst var det din lilla goding som hade fina MAT anoraken BT häromdagen,
    ooootroligt söt och fick mig att bli så sugen på en likadan jacka, men troligen var det fler än jag som inspirerats till dessa fina jackor för det var vääääldigt utplockat.
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2010-04-16 07:13:07 följande:
    Åhhh trevligt. Jag har inte fått något än. Fanns allt?
    Japp,allt fanns
    Mawe123 skrev 2010-04-16 07:18:11 följande:
    Det blev ingen småfolk hood här jag la den i kundvagnen, och tog bort den, la ner en annan variant och tog bort den, la tillbaka den första igen osv osv. Men jag vill ha hoodarna med äpplen allover, fick tag i en ny fin grön tidigare i veckan och nu skulle jag vilja hitta en blå också. Här blev det bara en småfolkslurv, småfolktshirt, kikkkid solhatt, molnsängkläder, quiksilver munkjacka och molo t-shirt., OM nu dessa grejor fanns.
    Men det blev ju en massa annat fint..och 4 mössor på annat ställe
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Mawe123
    hzl skrev 2010-04-16 07:22:54 följande:
    jag har dem blå! så fin..
    Blå vaddå?

Hooden, Lurven eller sängkläderna
  • JsN
    Mawe123 skrev 2010-04-16 07:23:00 följande:
    samma här visst var det din lilla goding som hade fina MAT anoraken BT häromdagen,ooootroligt söt och fick mig att bli så sugen på en likadan jacka, men troligen var det fler än jag som inspirerats till dessa fina jackor för det var vääääldigt utplockat.
    Jo, visst var det min pytte! Tack! JAg köpte den på 30% och fick redan då gå upp en storlek, men det funkade som tur var. Jag har vinteranoracken också och har verkligen velat ha den tunna också, så jag är sååååå nöjd. (Lite fjällrävenvarning dock, men så sött!)
  • JsN

Nu hoppas jag på blåa småfolklurven... (Eftersom småfolk har en så läskig färg som lila på den röda)

• hzl

Du skrev att du letade efetr en blå, (småfolk m apple allover, hood) o hade hittat den gröna. Jag har den blå

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17